Un radio bun, un ziar bun sau o televiziune cu rating sunt elemente de gherila absolut necesare in lupta electorala care se apropie si, mai mult decat atat, achizitionarea de astfel de "arme" a devenit o moda a politicii ultimilor ani...
In functie de pozitia pe piata si armata de oameni care poate fi influentata, interesul politic pentru mijlocul de informare in masa respectiv creste. Pe piata media din Bistrita au fost facute deja cateva miscari si se mai pregatesc si altele, spun gurile rele. Ofertele curg, negocierile merg...
Umbla zvonul ca Radio Somes este urmatorul mijloc de informare in masa care isi va schimba conducerea cel putin un an. Radioul a castigat teren in ultimul an si are un target bun, tocmai din segmentul de popor care merge la vot, mult din mediul rural. Nici acoperirea nu e de neglijat, undele cu muzica populara ajungand pana in Mures sau Cluj. Asadar, faptul ca ar avea un cuvant important de zis in mai multe campanii electorale pe primarii, dar si pentru o functie de president de CeJeu, il face foarte atractiv. Ogagau sustine sus si tare ca nu vinde radioul, dar nu neaga ca au loc negocieri pentru preluare cu chirie, pe minim un an. Se pare ca acesta preluare cu chirie e o metoda preferata de politic, care si incaseaza bani din publicitate, dar isi si asigura linistea si pozitia pro. Cica de inchiriere n-ar fi interesati numai cei din zona politicului, ci si unii investitori la bursa de media, care au mirosit castigurile care le-ar putea face in campanie. In a cui, decid ei dupa...
Un alt zvon, mai vechi, spune ca in zona de interes se afla si cASh teveul...Vom trai si vom vedea ce se va mai intampla...