40 de zile de promovare a judeţului Bistrița-Năsăud se finalizează cu un eveniment deosebit. Sub titulatura „Zig Zag prin Bistrița-Năsăud”, întâlnirea îşi propune, între altele, să facă publice fotografii din judeţ, o hartă a obiectivelor turistice cartografiate online, dar şi perspectiva de viitor a turismului județean.
Asociaţia Zig Zag prin România finalizează promovarea la nivel turistic a judeţului Bistrița-Năsăud. Unde? În Sala Roma, Hotel Metropolis, Bistrița. Scopul întâlnirii este prezentarea rezultatelor de promovare a judeţului #18 din călătoria de 5 ani prin toată ţara, numită „Zig Zag prin România”.
La acest eveniment, membrii asociaţiei Zig Zag prin România (zig zagări) vor face publice rezultatele activităţii lor, în judeţul Bistrița-Năsăud: expozitie de fotografii, harta obiectivelor turistice cartografiate online, perspectiva de viitor a turismului județean și lansarea teaser-ului de prezentare al judetului Bistrița - Năsăud.
De asemenea, în program sunt incluse:
-
prezentarea proiectelor judeţene, în domeniul turismului şi educaţiei - informaţii despre obiectivele turistice interesante ale judeţului.
-
exemple de bună practică
-
poveşti şi întâmplări reale ale echipei Zig Zag prin România, în timpul şederii de 40 de zile.
-
sesiune de networking şi schimb de contacte, la finalul întâlnirii.
Evenimentul Zig Zag prin Bistrița-Năsăud are loc joi, 6 aprilie, la ora 18:00, în sala Roma, Hotel Metropolis, Bistrița. Intrarea este gratuită, mai multe detalii despre eveniment şi participare fiind disponibile AICI.
Despre Zig Zag prin România
Asociaţia Zig Zag prin România este formată dintr-o echipă de tineri din regiunea Moldovei, care şi-au propus să călătorească prin toată ţara timp de 5 ani. Aceştia își dedică în medie 35 de zile de vizită, pentru fiecare judeţ.
Scopul proiectului este de a surprinde unicitatea locurilor vizitate şi poveştile de viaţă ale românilor autentici pentru a crea cea mai frumoasă carte de vizită a României.
Ce fel de ţară îşi imaginează tinerii din echipa Zig Zag? Una în care oamenii îşi redescoperă identitatea, îşi transmit valorile şi îmbrăţişează evoluţia!
Cum se realizează, concret, acest vis? Activitatea de promovare turistică şi educaţională marca Zig Zag prin România se materializează prin hyperlapse-uri, video-uri, fotografii, cărţi, articole şi evenimente, toate acestea fiind create personalizat, pentru fiecare judeţ în parte. Deviza Zig Zag prin România este „Uimeşte-mă povestind, descoperă-mă călătorind!”.
Marian Oancia,
Manager general Zig Zag prin România