Managerul Hotel Castel Dracula Ana Maria Muscar a explicat pentru Bistrițeanul.ro ce a stat la baza deciziei de vânzare a „casei” contelui, dar a făcut cunoscut și faptul că un investitor străin deja e interesat:
Hotel Castel Dracula a fost scos la vânzare cu 5,8 milioane de euro (peste 7 milioane de euro cu tot cu TVA). Mai multe despre acest subiect puteți citi AICI. Deși anunțul de vânzare este proaspăt, se pare că deja sunt investitori interesați.
Potrivit managerului unității hoteliere Ana Maria Muscar este vorba despre un investitor străin, cu care deja proprietarul hotelului este în negocieri.
„Sunt persoane interesate. Suntem în faza de negocieri, urmează să vină să vadă complexul. Ar vrea să reia evenimentele pe care le organizam noi, să reintre pe partea de tururi turistice. Sunt interesați să mențină brandul, iar pentru noi a fost foarte important să susțină asta. Vor să investească într-o reîmprospătare a brandului”, a explicat Ana Maria Muscar, care conduce hotelul de ani buni.
De ce se vinde unul dintre simbolurile județului?
Interesul pentru Hotel Castel Dracula nu a scăzut în ultimii ani, ci din contră, creșterea lui a dus, automat, și la o creștere a cifrei de afaceri, dezvăluie Ana Maria Muscar. De ce se vinde totuși unul dintre simbolurile județului care atrage turiști din toate colțurile lumii încă din anii '80?
Managerul hotelului spune că în spatele deciziei s-ar afla turiștii tot mai pretențioși, care cer facilități pe care Hotel Castel Dracula nu le poate oferi.
„Nu mai ținem pasul cu pretențiile turistice pe partea de agrement. Cerere este, însă trebuie făcute aceste investiții și pe partea turistică și de agrement și în momentul acesta nu este buget pentru așa ceva. În ultimii doi ani a crescut numărul de turiști și cifra de afaceri, interes este”, a mai spus managerul hotelului.
Printre lucrurile pe care le-ar dori turiștii s-ar număra un SPA, o fermă turistică sau o bază sportivă complexă, care practic să le ocupe oamenilor timpul liber pe perioada în care se află acolo.