„Lumea l-a urmărit înmărmurită pe Joe Satriani, părea de pe altă planetă, părea realmente un robot care execută cu o precizie uluitoare şi îţi scormoneşte totodată sufletul cu un bisturiu...!” ne-a mărturisit un bistriţean care a participat aseară la concertul susţinut de celebrul chitarist american.
Un cititor Bistriţeanul.ro şi-a luat câteva zile de concediu special pentru a participa la concertul susţinut aseară de faimosul chitarist american Joe Satriani: „O atmosferă senzaţională, toată Sala Palatului l-a urmărit în picioare la ultimele piese... În spatele lui era un ecran uriaş, cam ca la cinema, pe care au fost proiectate tot felul de imagini – la un moment dat a fost filmat şi Satriani cu degetele lui magice – şi le mişca de parcă ar fi fost un robot... Impresionant... La fiecare a treia piesă îşi schimba chitara cu una nouă, acordată şi pregătită de toate nuanţele posibile...” ne-a povestit Marius C, impresionat de tot evenimentul.
În deschidere au cântat Platonic Band, având în componenţă şi pe basistul trupei Viţa de Vie – Adrian Ciuplea, aplaudat frenetic de publicul prezent la Sala Palatului pentru performanţele sale interpretative şi pentru şansa pe care şi-a câştigat-o: el va pleca într-un concert cu Steve Vai în luna iunie.
Berti Barbera a lipsit din trupa care a concertat în deschidere, fiind ocupat să-l acompanieze pe Nicu Alifantis, într-un concert aniversar desfăşurat tot ieri seară. Se pare că publicul nu i-a dus lipsa, pentru că – auzind că Barbera va lipsi de pe scenă, pentru a-l acompania pe Alifantis, un spectator din public a răcnit „Şi bine face!” dorind probabil să afirme că atmosfera va fi incendiară şi fără el.
Revenind, însă, la gânduri mai paşnice, bistriţeanul nostru a fost uluit de faptul că printre spectatori a remarcat o mulţime de părinţi însoţiţi de copii de 6-7 ani, oameni mai în vârstă, rockeri din vechea generaţie dar şi tineri de 25-30 de ani, cu sau fără plete – toţi înnebuniţi după chitară.
Concertul s-a terminat după ora 23, au fost două ore incredibile: „Nu doar că părea un super-profesionist, ci chiar genul de muzician care nu admite nici măcar o singură notă falsă în decursul celor două ore de concert...”