Stelian Dolha, vicepreşedintele CJ BN, este dezamăgit de felul în care se promovează turismul în Bistriţa-Năsăud. Acesta este totuși convins că judeţul poate fi promovat nu numai prin turism, ci şi prin agricultură.
"Reuşim să promovăm judeţul pe două căi: turismul şi agricultura", este convins Stelian Dolha.
Acesta spune că Bistriţa-Năsăud ar trebui să fie asociat nu numai cu celebrele pene de păun, ci şi cu potenţialul zonei care este mult mai mare şi trebuie valorificat.
"Cred că trebuie să se facă un traseu turistic care să înceapă de la de la Porţile Ciceului şi să se termine la Piatra Fântânele".
Vicepreşedintele CJ BN vrea ca traseul să cuprindă biserici de lemn, podul de la Coşbuc şi nu numai.
"Grecii pentru fiecare piatră au o poveste. Noi pentru Cetatea Ciceului nu avem nicio poveste", mai crede acesta.
Stelian Dolha spune că un model în acest sens ar fi în Alba, unde cetatea este vizitată de foarte mulţi turişti.
Viziunea lui Stelian Dolha aupra turismului din judeţ presupune şi ca acesta să fie separat de Salvamont, ceea ce ar fi mult mai eficient. Potrivit acestuia, activitatea celor de la Salvamont din ultimii patru ani se rezumă la printarea unor broşuri pe care le-au împărţit pe traseele montane. Prin reorganizarea instituției se vor crea posturi separate, care să fie ocupate de persoane care se vor ocupa special de Turism.