Îţi plac florile? Vrei să te alături unei echipe minunate, unde zâmbetul şi buna dispoziţie sunt la ele acasă? Ai noroc! Se fac angajări la „Alaiul nunţilor”. Se caută, de asemenea inspectori I.T.P pentru staţie autorizată R.A.R, dar şi responsabili logistică și marketing. AFLĂ noutăţile săptămânii de la angajatorii din Bistriţa-Năsăud:
Bistrițeanul.ro angajează reporter!
Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică? Ești curios din fire și nu îți place să bați pasul pe loc? Îți place să socializezi și te adaptezi ușor oricărei situații?
Dacă ai răspuns cu „DA” la aceste întrebări, avem o ofertă de nerefuzat: te vrem în echipa noastră! Suntem în căutare de colegi noi pe postul de reporter, iar lipsa de experiență o putem înlocui cu multă ambiție și un strop de talent.
Așteptăm CV-ul tău pe adresa de e-mail redactia@bistriteanul.ro
*************************
Alaiul Nunților
Iţi plac florile? Vrei să te alături unei echipe minunate, unde zâmbetul şi buna dispoziţie sunt la ele acasă???
Alaiul Nunţilor angajează florist decorator. Oferim pachet salarial atractiv.
Mai multe detalii la numărul de telefon: 0752.195.270
*************************
Automobile Service Bistrița angajează Inspector I.T.P pentru stație autorizată R.A.R.
Cerințe:
- Inginer Autovehicule Rutiere (fără vechime) sau tehnician, maistru sau inginer cu vechime minim un an în domeniul auto
-
atestat ITP sau experiență în domeniu
-
seriozitate
-
persoană dinamică
Se oferă salariu atractiv, mediu de lucru plăcut.
Detalii la nr. de telefon 0748.118.514 sau la adresa de mail office@automobilebistrita.ro
*************************
SELGROS Cash&Carry angajează
Consilier vânzări Relaţii clienţi
Descrierea postului:
Ca şi consilier clienţi vă ocupaţi de achiziţia permanentă de noi clienţi, de menţinerea unei relaţii pozitive cu aceştia şi de promovarea imaginii/serviciilor firmei, în scopul creşterii vânzărilor. Vizitaţi zilnic anumiţi clienţi din zona de care răspundeţi pentru a le oferi informaţii legate de ofertele şi serviciile magazinului nostru, precum şi pentru a culege informaţii legate de dorinţele, solicitările sau eventualele nemulţumiri ale clienţilor. Prelucraţi informaţiile de la clienţi în sistem şi ştiţi să interpretaţi corect datele din listele de clienţi, astfel încât să puteţi stabili planurile de vizitare.
Cerințe:
Vă place să lucraţi cu oameni şi să aveţi o muncă dinamică. Reuşiţi să comunicaţi cu oricare client al magazinului şi să dezvoltaţi o relaţie pozitivă cu acesta, păstrându-vă calmul şi amabilitatea chiar şi în situaţii dificile. Vă place sa șofați și posedați permis de conducere categoria B.
Ofertă (bonusuri, beneficii):
- salariu atractiv;
- mașină, tabletă și telefon de serviciu;
- training de specialitate;
- oportunitatea unei cariere într-un concern internațional;
- sistem informatic performant.
Șef de departament Food/NonFood
Descrierea postului:
Ca şef de departament sunteţi responsabil pentru desfăşurarea vânzării articolelor dintr-un anume departament Food/NonFood din magazinul nostru. Indiferent de departamentul de care răspundeţi - alimentar sau nealimentar ca specialist în administrarea mărfii sprijiniţi şefii de raion în rezolvarea problemelor legate de aprovizionarea cu marfă şi de asigurarea continuităţii vânzării.
Participaţi activ la pregătirea acţiunilor de reclamă şi a altor măsuri de promovare a vânzărilor. O importanţă deosebită o are verificarea circulaţiei mărfurilor. Având o poziţie de conducere, trebuie să vă asiguraţi că angajaţii noştri îşi cunosc îndatoririle şi le îndeplinesc conform prevederilor.
Sunteţi un partener de discuţie pentru clienţii noştri şi în acelaşi timp persoana de legătură cu centrala noastră de cumpărări.
Cerințe:
Sunteţi pregătit şi capabil să luaţi decizii importante cu un grad ridicat de responsabilitate, chiar şi în situaţii extreme. Motivaţi şi ajutaţi angajaţii să se dezvolte şi puteţi să identificaţi şi să rezolvaţi eventualele probleme de colaborare. O atitudine politicoasă şi de colaborare faţă de clienţii noştri – chiar şi în situaţii dificile – este necesară şi implicită activităţii dumneavoastră.
Ofertă (bonusuri, beneficii):
- salariu atractiv;
- sistem informatic performant și logistică modernă;
- training de specialitate;
- oportunitatea unei cariere într-un concern internațional.
CENTRAL MOTORS angajează:
Responsabil logistică și marketing
Descrierea job-ului:
-
Dezvoltă, coordonează și controlează activitatea la nivelul departamentului de logistică;
-
Întocmire facturi de vânzare autoturisme către clienți;
-
Identificarea soluțiilor adecvate de rezolvare a activităților curente;
-
Întocmirea și transmiterea planurilor de marketing;
-
Asigură relațiile publice și promovarea publicitară;
-
Întocmirea polițelor RCA și CASCO;
-
Întocmirea dosarelor de înmatriculare;
-
Asigură relațiile publice și relațiile cu colaboratorii;
-
Rezolvarea oricărei altei solicitări care vine din partea Directorului General și a Directorului de Vânzări.
Abilități / competențe necesare:
-
Studii superioare finalizate ( facultate, masterat )
-
Cunoțtinte operare pc
-
Microsoft Office: Word, Excel
-
Cunoașterea unui program de contabilitate
-
Experiența necesară: minim 1 an;
-
Asumarea responsabilităților;
-
Seriozitate, punctualitate, adaptabilitate;
-
Atenție sporită;
-
Stăpânire de sine;
-
Capacitatea de a rezolva probleme
-
Operativitate în realizarea sarcinilor
-
Creativitate și spirit de inițiativă;
-
Capacitatea de a implementa viziunea și strategia firmei Central Motors;
-
Capacitatea de a comunica;
-
Capacitatea de a lucra atât independent cât și în echipă.
Beneficii:
-
Oportunitatea dezvoltării personale şi posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniul auto;
-
Oportunitatea de a lucra la standarde înalte, într-un mediu profesionist;
-
Pachet salarial motivant, bonusuri direct proporţionale cu munca concretizată;
-
Participarea la cursuri de specializare, de cunoaştere a produselor şi motivare.
Pentru mai multe detalii, contactați-ne la nr de telefon: 0744/575.593 sau la adresa de e-mail: office@centralmotors.ro
*************************
SC IMP ROMÂNIA IND CO SA – punct de lucru Bistrița (fosta Netex), recunoscută în domeniul textilelor neţesute, angajează muncitori necalificaţi, şef linie, electrician, lăcătuş mecanic, responsabil tehnic şi tehnician programare, lansare, urmarire productie.
Cerinţe muncitori:
-
Studii minime legale ;
-
Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi ;
-
Experiența nu este necesară;
-
Îndemânare bună, persoane serioase și muncitoare;
Cerinţe şef linie:
-
Studii liceale(de preferat tehnice);
-
Foarte bune abilități de comunicare și leadership;
-
Abilități de organizare și monitorizarea unei activități;
-
Persoană dornică să învețe, să se dezvolte din punct de vedere profesional;
-
Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi ;
-
De preferat persoană cu experiență în coordonarea unei activități/echipe;
Cerinţe electrician de întreţinere şi reparaţii:
-
Studii de specialitate/calificare;
-
Experienta minim 2 ani;
-
Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi
-
Cunostinte tehnice de baza pe liniile:electrica, electrotehnica, electronica
Cerinţe lăcătuş mecanic:
-
Calficare in domeniu ;
-
Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
-
Experiență minim 2 ani;
-
Îndemânare bună, persoane serioase și muncitoare;
Beneficii:
-
Plata corectă și la timp a salariilor;
-
Tichete de masă;
-
Spor de noapte 25%;
-
Plata orelor suplimentare 175%;
-
Un număr de 24h liber plătite
-
Bonusuri pentru merite deosebite;
-
Aliment suport (conservă de carne);
-
Decontarea abonamentului de transport 50%;
Responsabil tehnic
Responsabilități:
-
Coordonarea și monitorizarea echipei de mentenanță
-
Întocmirea programului de mentenanță preventivă și urmărirea realizării lui (reviziile săptămânale / lunare / anuale)
-
Coordonarea mentenanței accidentale
-
Urmărirea consumurilor de energie, gaz, apă
-
Gestionarea derulării contractelor de service pentru instalațiile ce nu pot fi întreținute cu mijloace interne
-
Stabilirea stocului de siguranță pentru piesele de schimb
Cerințe:
-
Studii superioare de lungă durată, tehnice sau manageriale
-
Experiență pe post de conducere, minim 2 ani
-
Foarte bune abilități de comunicare/planificare/coordonare
-
Permis de conducere
-
Disponibilitate la program prelungit
-
Cunoștințe operare PC
-
Limba engleză, nivel mediu
-
Rezistența la multitasking
-
Disponibilitatea la preluarea de sarcini profesionale suplimentare
Beneficii:
-
Salariu atractiv
-
Pespectiva dezvoltarii personale
-
Mediu de lucru competitiv
Tehnician programare, lansare, urmarire productie:
Responsabilitati:
-
Programarea, planificarea și lansarea producției
-
Supravegherea activității de producție
-
Asistență și suport la lansarea produselor
Cerințe:
-
Persoană dinamică, orientată spre rezultat, dornică să învețe și să se dezvolte din punct de vedere profesional
-
Experiență în munca de programare, planificare de minim 2 ani
-
Foarte bune abilități de comunicare
-
Foarte bune abilități de planificare, organizare și monitorizare a unei activități
-
Studii superioare (tehnice sau manageriale) sau studii medii
-
Disponibilitatea la program prelungit
-
Disponibilitatea la preluarea de sarcini profesionale suplimentare
-
Cunoștințe de operare PC
-
Rezistență la multitasking
Beneficii :
-
Salariu atractiv
-
Pespectiva dezvoltării personale
-
Mediu de lucru competitiv
Contact – tel: 0263/234.842; 0756.151.777. CV-urile se pot depune la adresa: Bistrița, str. Narciselor, nr. 2
*************************
Palatul Culturii şi Centrul Municipal Bistriţa anunţă
concurs pentru ocuparea posturilor vacante la ansamblul profesionist „CUNUNA DE PE SOMEȘ”
1) Dirijor orchestră – șef orchestră
Condiții: studii superioare de specialitate, capacitate organizatorică, referințe, pașaport valabil
2) Maestru coregraf – coordonator
Condiții: studii superioare de specialitate, capacitate organizatorică, referințe, pașaport valabil
3) Instrumentiști – 4 posturi soliști instrumentiști, 7 posturi instrumentiști
Condiții: studii superioare sau medii, referințe, pașaport valabil
4) Dansatori: 8 posturi băieți, 8 posturi fete
Condiții:
-
studii superioare sau medii,
-
vârstă 19 – 28 ani,
-
ținută scenică,
-
înălțime – băieți : minim 1,70, fete: minim 1,65
-
minime noțiuni muzicale ( auz, ritm )
-
posibilitate de adaptare la învățarea unor genuri diferite de dans. Cunoașterea dansului popular nu este obligatorie
-
disponibilitate la program diversificat de scenă
-
referințe artistice
-
pașaport valabil
5) Soliști vocali – 2 posturi fete, 2 posturi băieți
Condiții :
-
studii superioare sau medii
-
vârstă 19 – 30 ani
-
cunoștințe muzicale
-
posibilitatea de interpretare a unor genuri muzicale diferite
-
pașaport valabil
Concursurile vor avea loc în perioada 23 – 27 februarie 2017, iar depunerea dosarelor de înscriere se face până la data de 15 februarie 2017. Informații suplimentare și bibliografie – la secretariatul instituției: 0263.211.691
*************************
Clinica Sanovil angajează infirmieră și asistent medical generalist.
CV-urile se depun la recepţia Clinicii Sanovil în Viişoara sau la recepţia Policlinica Nouă Sanovil din Bistriţa. Mai multe informaţii la numărul de telefon: 0263- 231 862.
*************************
Alătură-te super-echipei Casa Ema!!!
Angajăm supraveghetor acvatic - part time. Se oferă pachet salarial atractiv. Detalii la office@casaema.ro sau la numărul de telefon 0747 026 593.
*************************
Metropolis Grup angajează barman, personal curăţenie şi cosmeticiană.
Dacă eşti dornic să lucrezi într-un mediu select, echipa Metropolis aşteaptă CV-ul tău împreună cu o fotografie, pe adresa de e-mail reservatios@hotelmetropolis.ro sau vino personal, pe strada Parcului, nr 19.
Informaţii suplimentare la tel.: 0263 205 020
*************************
LEONI Bistriţa angajează personal:
Se caută inginer de producție, tehnician mentenanță electromecanică - automatică și echipamente industriale.
Compania angajează și 100 muncitori necalificați la asamblare și montare.
Beneficiile angajaţilor LEONI:
-
Transport asigurat de companie (dus–întors),
-
Tichete de masă,
-
Spor de vechime în muncă, spor de noapte, spor de fidelitate, bonusuri adiţionale de prezenţă, performanţă şi calitate
-
Plata orelor suplimentare, facilităţi de instruire, primă de vacanţă, prime cu ocazia sărbătorilor legale (Paşte, Crăciun, Ziua Copilului, 8 Martie), ajutoare sociale (deces, căsătorie, naşterea copilului), extra-zile libere legale – plătite,
-
Pauză de masă 30 minute, din care 15 min plătite, servicii de cantină, facilităţi igienico-sanitare.
Alte detalii despre locurile de muncă vacante puteţi obţine la 0263.201.204
sau pe adresa de e-mail recrutare.bistrita@leoni.com
*************************
Bistrițeanul.ro a pregătit angajatorilor o ofertă specială dedicată anunțurilor de acest tip. Cere oferta printr-un mail pe adresa publicitate@bistriteanul.ro sau la tel. 0754.777.536.