Consiliul Județean Bistrița-Năsăud a venit cu un anunț în al doisprezecelea ceas. Firmele interesate au la dispoziție doar trei zile să își depună dosarele cu oferta și doar două săptămâni să pregătească un film de prezentare.
120.000 lei scoate „din buzunar” Consiliul Județean pentru firma care este dispusă să contruiască un brand al județului. Cei interesați au avut termen să se înscrie la licitație doar trei zile, anunțul fiind făcut public în 10 octombrie, iar ultima zi de depunere a dosarelor este chiar mâine, 13 octombrie.
Contractul se numește „Servicii de creație și producție în vederea realizării constructului de brand al județului Bistrița-Năsăud” și se pun la bătaie 120.000 lei. Ideea proiectului este ca firmele să vină cu idei de promovare a județului prin intermediul unui brand care să reunească oportunitățile existente în Bistrița-Năsăud (de petrecere a timpului liber, investiții etc.). Obiectivul general este creșterea atractivității județului nostru.
Printre cerințe este specificat faptul că o variantă intermediară a filmului de prezentare trebuie să fie depusă la dosar până în 28 octombrie, adică în aproximativ două săptămâni. Firmele care vor participa la licitație mai trebuie să pregătească, printre altele, un logo și un slogan și un nou site de prezentare a județului.