Bună dimineaţa, oameni dragi :) Zilele trecute un taximetrist a fost amendat pentru că a îndrăznit să fumeze în maşină, în timpul serviciului, fără să ceară permisiunea clientului său. Dar taximetriştii de ce n-ar face reclamaţii atunci când nimeresc clienţi care miros urât, vorbesc mitocăneşte sau duhnesc a băutură?
Un taximetrist aflat în timpul serviciului a îndrăznit să-şi aprindă o ţigară şi să pună muzică în taxiul pe care-l conducea! Deranjat de acest lucru, clientul taximetristului a făcut reclamaţie la Poliţia Locală care l-a amendat pe şofer cu 100 de lei pentru că nu a cerut permisiuna clientului să fumeze şi să asculte muzică în timpul unei curse.
Cum l-au găsit pe şoferul de taxi? Clientul a apucat să-şi noteze numerul de înmatriculare? Dar înainte de a face o reclamaţie – n-ar fi trebuit să încerce totuşi o conversaţie cu taximetristul? Să-i fi spus “domnule, te rog încetează, mă deranjează fumul de ţigară!” sau să fi ales pur şi simplu un alt taxi...?
Dar taximetriştii oare când vor avea voie să facă reclamaţii împotriva unor clienţi mitocani, care vorbesc prea mult, care intră în maşină murdari sau plini de transpiraţie...? Pentru ce fel de reproşuri credeţi că ar putea fi amendaţi, la rândul lor, clienţii unui taxi? Ce se face un şofer, de pildă, dacă nimereşte peste un client care vrea să asculte muzică rock...?