Deputatul Radu Moldovan, candidatul USL la președinția Consiliului Județean, este convins că fără o infrastructură la nivelul anului în care trăim Bistrița-Năsăud nu are nici o șansă la o dezvoltare normală. În următorii 4 ani, Radu Moldovan vrea modernizarea drumurilor dintr-un capăt în altul al județului, pe axe.
Întrucât se declară sătul de promisiuni neonorate la capitolul infrastructură, deputatul Radu Moldovan a inclus, ca punct prioritar în strategia sa de dezvoltare a județului, modernizarea rețelei de drumuri din Bistrița-Năsăud. Candidatul USL consideră anormal faptul că, la acest moment, conform datelor statistice, din 756 km de drumuri județene doar 102 km sunt modernizați.
”Nici o asfaltare nu se va mai face la întâmplare, nici o zonă din județ nu va fi dezavantajată. Iar ca o certitudine pot să spun că refacerea drumurilor pe criterii politice, în detrimentul bunăstării locuitorilor județului, va fi eliminată!” susține Radu Moldovan.
Mai mult, el spune că, rezolvând problema conexiunilor rutiere dintre Bistrița-Năsăud și Maramureș, Mureș și Cluj județul nostru va ieși din izolarea de până acum. În cifre concrete, candidatul USL la președinția Consiliului Județean Bistrița-Năsăud își propune să modernizeze, pe parcursul următorilor patru ani, 313 km de drum, pe toate văile, astfel încât de pe Ilve, pe Bârgău, Valea Someșului, Sălăuței până pe Șieu sau în zona de Câmpie oamenii să aibă parte de șosele cu asfalt ca-n palmă.
Radu Moldovan susține că lucrările de reabilitare și modernizare a drumurilor din județ vor mai rezolva o problemă acută pentru oamenii din Bistrița-Năsăud: locurile de muncă. Candidatul USL la președinția Consiliului Județean este de părere că vor fi înființate cel puțin 200 de locuri de muncă pe perioada efectivă a lucrărilor de construcție, iar mai apoi vor fi 100 de joburi permanente pentru operare.