Președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, Radu Moldovan este de părere că Dracula trebuie să fie prins într-un program național, cu brand național deoarece „este prea mult pentru noi, ca județ”. Ce a discutat cu Ministrul Turismului.
Bistrița-Năsăud a participat deja anul acesta la două târguri de turism – Târgul de Turism al României și la Berlin, unde se organizează cel mai mare târg de turism din lume, însă promovarea județului nu se oprește aici. Va urma târgul de turism de la Paris și probabil cel de la Londra.
„La Berlin a fost Consiliul Județean titular, pentru Paris este Primăria Bistrița. Mai avem o chestie interesantă, la toamnă, la Londra, dar mai vedem până acolo... Acolo ar fi o piesă extrem de interesantă legată de istoria lui Dracula, cu Bram Stoker... Să vedem dacă reușim să luăm legătura din nou cu nepotul scriitorului. Am avut o discuție foarte constructivă cu ministrul turismului. Dracula este prea mult pentru noi, ca județ. Cred că Dracula trebuie să fie prins într-un program național, cu brand național”, a declarat presei președintele CJ, Radu Moldovan.
Totuși veștile sunt bune. După ce Colibița a primit recent statutul de stațiune de interes local, autoritățile, cu sprijinul ministrului Turismului lucrează deja pentru extinderea zonei și încadarea ei ca stațiune de interes național.
„Am primit acordul ministrului să facem demersurile să transformăm zona Tihuța-Colibița într-o stațiune de interes național. Primarul lucrează deja la PUZ și la PUG și, din stațiunea aceasta Colibița de interes local, odată cu Masterplanul, având apă-canal și drumurile modernizate prin POR și PNDL credem că administrația publică își face treaba să asigure infrastructura. O să vedem ce fonduri reușim să găsim pentru pârtiile de ski, pentru parcul tematic și pentru ce mai avem de făcut acolo...”, a mai spus Radu Moldovan.