Astazi, de la ora 16.00, la Primaria Bistrita a avut loc o dezbatere publica vi-a-vis de promovarea turistica a Bistritei si de brandul orasului. Doar patru consilieri locali si aproximativ 20 de cetateni s-au prezentat la aceasta actiune.
Cu ocazia dezbaterii publice din sala de sedinte a Primariei Bistrita, astazi, de la ora 16.00, doar patru consilieri locali si aproximativ 20 de cetateni ai orasului si-au dat cu parerea despre care ar fi cel mai bun brand al Bistritei si modalitatea optima de promovare turistica a orasului.
Desi la inceputul dezbaterii au fost prezentate cele noua variante de brand propuse de Alexandru Uiuiu, Gunter Klein, Mihai Perca, Vasile Duda, Bogdan Danila, Lucian Popa, Petru Podar, Barbu Radu si Roberto Di Blasi, pe parcurs ce bistritenii luau cuvantul, fiecare mai avea de adaugat ceva, de scos sau de accentuat cate ceva la proiectele prezentate.
Contabilizarea tuturor propunerilor, discutiilor si preferintelor cetatenilor prezenti astazi la dezbatere va fi oferita consilierilor locali, carora maine, in cadrul sedintei de Consiliu "le revine sarcina grea de a apasa pe buton pentru una dintre variante", asa cum sustinea astazi, consilierul local PSD Constantin Rus.
Desi municipalitatea astepta o prezenta mai buna la acest eveniment, putini bistriteni s-au aratat interesati de promovarea orasului Bistrita. O realizare tot a fost: la dezbaterea publica anterioara privind bugetul munivipiului pe anul 2011, doar doi bistriteni s-au prezentat in sala de sedinte a consiliului local.
Deoarece astazi bistritenii nu s-au axat majoritar pe o varianta de brand, consilierii locali vor fi in final cei care vor alege cum sa prezinte orasul nostru, viitorilor turisti.