Noul manager al Spitalului Județean de Urgență Bistrița, Gabriel Lazany, e pus pe fapte mari. După ce a restricționat accesul firmelor de pompe funebre în spital, acum acesta a găsit o metodă pentru ca cei nemulțumiți de comportamentul cadrelor medicale să poată semnala proasta-creștere.
Degeaba s-au băgat miliarde de euro în spital, dacă medicii și asistentele se comportă urât. Este una dintre cele mai des întâlnite reacții ale celor care au ajuns în Spitalul Județean de Urgență Bistrița.
Noul manager Gabriel Lazany vrea să schimbe asta și propune o metodă inedită. Obligă angajații spitalului să poarte ecusoane cu numele și funcția, astfel încât să poată fi reclamați de cei care sunt nemulțumiți de comportamentul lor sau de actul medical.
„Pentru că dorim să devenim un punct de referință și din punct de vedere al îngrijirilor medicale, din data de 10 august, întregul personal va avea obligația să poarte la vedere un ecuson, pe care va apărea numele, prenumele, profesia și secția pe care își desfășoară acivitatea. Acest lucru va permite pacienților și aparținătorilor să știe cu cine stau de vorbă și împotriva cui să-și îndrepte eventualele mulțumiri sau nemulțumiri. Deoarece în ultima perioadă am stat de vorbă cu foarte multe persoane care și-au exprimat unele nemulțumiri legate de comportamentul personalului medical, în special de asistenții medicali și personalul auxiliar (infirmiere și îngrijitoare de curățenie), niciuna nu a putut să indice numele persoanei care a provocat nemulțumirea. Consider că persoanele care ocupă profesiile medicale sunt onorabile, trebuie respectate, ele la rândul lor având obligativitatea să ofere respect, iar generalizarea nu face decât să jignească pe cei care își desfășoară activitatea cu cinste și responsabilitate. Pentru a ne putea corecta eventualele deficiențe în activitatea de îngrijire medicală, vă rugăm ca orice sugestie sau sesizare să fie făcută în scris, punctual și nominal, și să ne fie transmisă în următoarele modalități: depunere directă la secretariatul spitalului sau e-mail la spital.bistrita@gmail.com. Ps: Se acceptă și scrisori de mulțumire, pe care le vom transmite împreună cu felicitările noastre celor în cauză”, a transmis managerul Gabriel Lazany.
Aceasta nu este prima măsură luată de noul manager al spitalului. În urmă cu puțin timp, acesta a restricționat accesul firmelor de pompe funebre în spital, pentru a nu-i agasa pe aparținătorii persoanelor decedate. Mai multe despre acest subiect AICI.