Cum să-ți rupi mașina în Bistrița europeană? Simplu! Încearcă să ajungi din cartierul Subcetate pe strada Tărpiului! Primăria a investit aproape un 1,5 milioane de lei pentru amenajarea unei bretele noi de legătură pentru fluidizarea traficului din zona Tărpiului, dar nu a mai asfaltat 100 metri de drum, iar zona a devenit un adevărat coșmar.
„O veste bună nu vine niciodată singură”, spune un vechi proverb. De această dată, odată cu vestea bună - că se face un drum nou pentru fluidizarea traficului în zona de centură, vine și cea proastă: drumul nu va fi însă tot ca în palmă.
Anul trecut Primăria Bistrița a finalizat lucrările la breteaua de legătură între strada Tărpiului și zona Subcetate, pe unde circulă zeci de mașini, inclusiv un număr mare dintre autobuzele care duc muncitorii la Leoni. Cu aproape un milion și jumătate de lei a fost amenajată o stradă nouă, de aproape 600 de metri care ar trebui să preia o bună parte din traficul spre zona Tărpiului.
Chiar dacă a fost finalizată anul trecut, șoseaua se termină brusc într-o zonă de coșmar: denivelări, noroi, gropi și mai nou, un lac!
Pe o porțiune de aproximativ 100 de metri, șoferii își rup mașinile încercând să treacă prin gropile pe care municipalitatea a promis că le va asfalta, însă cu promisiunea am rămas...
După un an de la inaugurarea noii bretele de legătură, zona este cumplită. Gropile s-au adâncit, iar odată cu ploile este o adevărată aventură să treci pe aici.
Municipalitatea spune că porțiunea respectivă, de doar 100 de metri, face parte dintr-un proiect viitor care prevede și sistematizarea zonei, aici aflându-se în construcție blocurile ANL.
Sistematizată sau nu, zona este una de coșmar pentru toată lumea care folosește această rută.
În vara acestui an, primarul Ovidiu Crețu promitea că zona va fi asfaltată până la finalul acestui an, pentru a nu mai exista probleme. În zadar însă... Iarna deja bate la ușă, iar pe aici nu a trecut nici picior de muncitor...