Nouă zile au avut la dispoziție firmele specializate în crearea paginilor web să participe la o licitație privind realizarea unui web site pentru Primăria Bistrița. Municipalitatea a alocat o sumă de 90.000 de lei +TVA pentru crearea unui site care să conțină informații turistice.
Realizarea acestui web site, inclusiv baza de date cu informații turistice, are loc în cadrul proiectului „Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Bistrița - vector al creșterii atractivității turistice locale și naționale", Primăria Bistrița fiind autoritatea contractuală a acestui proiect cu finanțare europeană.
Firma care va câștiga licitația are termen 10 luni de la semnarea contractului de finanțare pentru a realiza acest site.
Valoarea totală a proiectului accesat de Primăria municipiului Bistrița este de 627.000 de lei și, prin implementarea acestuia, respectiv creearea și dotarea Centrului Național de Informare și Promovare turistică Bistrița și includerea acestuia în rețeaua națională de Centre de Informare și Promovare turistică, se vrea creșterea numărului de turiști care vizitează Bistrița la peste 59.000.
Numărul vizitatorilor unici ai siteului care va găzdui baza de date cu informații turistice se estimează că va depăși 100.000.
Aceasta este a doua licitație a Primăriei Bistrița în care se alocă bani frumoși pentru crearea sau modernizarea unor pagini web care să promoveze Bistrița turistică, după ce la finalul anului trecut a alocat o sumă de aproape 12.000 de euro pentru reactualizarea paginii care promovează cetatea Bistrița.