Dacă eşti o persoană disciplinată, amabilă, serioasă, pasionată de turism şi munca în vânzări, dacă eşti cunoscător al englezei la nivel avansat şi vrei să descoperi destinații noi și să cunoşti lumea întreagă - ţi-ai găsit jobul perfect! Filadelfia Group face angajări. NOI locuri de muncă pentru cei care visează o slujbă sigură şi bine plătită:
Bistrițeanul.ro angajează reporter!
Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică? Ești curios din fire și nu îți place să bați pasul pe loc? Îți place să socializezi și te adaptezi ușor oricărei situații? Dacă ai răspuns cu „DA” la aceste întrebări, avem o ofertă de nerefuzat: te vrem în echipa noastră!
Suntem în căutare de colegi noi pe postul de reporter, iar lipsa de experiență o putem înlocui cu multă ambiție și un strop de talent. Așteptăm CV-ul tău pe adresa de e-mail redactia@bistriteanul.ro
*************************
FILADELFIA Group angajează:
AGENT TURISM
Ești o persoană…
-
Disciplinată, amabilă, serioasă,
-
Pasionată de turism și munca în vânzări.
-
Absolventă de studii superioare de specialitate,
-
Cunoscătoare a limbii engleze la nivel avansat
Alături de noi…
-
Vei descoperi destinații noi și vei cunoaște lumea întreagă.
-
Vei analiza nevoile fiecarui client în parte, îi vei oferi cele mai bune soluții de vacanță,
-
Vei promova ofertele Filadelfia Go și vei păstra permanent legătura cu clienții noștri,
-
Vei gândi alături de noi strategii menite să contribuie la dezvoltarea și promovarea companiei,
-
Vei participa la târguri de profil și infotrip-uri organizate de Filadelfia Turism și nu numai.
PLANNER TRANSPORT PERSOANE
Candidatul ideal:
-
Absolvent de studii medii (superioare constituie un avantaj);
-
Experiență similară de cel putin 3 luni;
-
Persoană cu foarte bune abilități de organizare și comunicare;
-
Fire integră, dinamică,
-
Persoană proactivă și orientată spre rezultat.
Descrierea jobului:
-
Planificarea activității de transport persoane (a călătorilor, a mașinilor și a conducătorilor auto pe fiecare cursă în parte);
-
Înregistrarea și verificarea tuturor datelor necesare monitorizării activității de transport în programele IT utilizate intern;
-
Întocmirea corectă și la timp a tuturor documentelor specifice activității desfășurate;
-
Descărcarea cardurilor și a aparatelor tahograf în conformitate cu cerințele legii.
OPERATOR CALL CENTER
Candidatul ideal:
-
studii medii/superioare,
-
bune abilități de operare PC,
-
bune abilități de comunicare și relaționare,
-
spirit de echipă,
-
persoana integră, proactivă, pregatită să soluționeze în timp util situațiile zilnice,
-
persoană dispusă să lucreze după un program flexibil,
Responsabilități:
-
preluarea tuturor apelurile telefonice și oferirea de informații către clienți și colaboratori ai companiei,
-
menținerea unei legături optime cu toate departamentele companiei,
-
asigurarea unei comunicari eficiente între agențiile Grupului Filadelfia din țară și străinătate,
TEHNICIAN IT
Sarcini aferente:
-
Instalare/configurare/diagnosticare/întreținere sisteme de operare Windows,
-
Instalare/configurare/diagnosticare/întreținere componente/periferice/echipamente de rețea active și pasive;
-
Mentenanța hardware/software pentru calculatoare, echipamente periferice.
-
Instalare/configurare/diagnosticare/întreținere rețele wireless și echipamente wireless
-
Mentenanța hardware/refil, imprimante.
AGENT VÂNZĂRI TRANSPORTURI MARFĂ
Cerințele postului:
-
Studii superioare
-
Experienţă pe o poziţie similară – minimum 1 an
-
Disponibilitate pentru munca de teren: 75% din timpul de lucru,
-
Experienţă în vânzări pe piaţa internă şi internațională,
-
Orientare către rezultate
-
Abilităţi excelente de comunicare şi negociere,
-
Cunoştinţe operare calculator (suita MS Office)
-
Cunoştinţe de limbă engleză – avansat (cunoașterea a încă unei limbi de circulație internațională constituie avantaj)
-
Permis de conducere cat. B
Responsabilități:
-
Concepe strategii comerciale pe termen scurt mediu și lung, în acord cu obiectivele companiei,
-
Dezvoltă parteneriate de afaceri de încredere la nivel intern/ internațional,
-
Studiază piața de profil,
-
Identifică și contactează potențiali clienți
-
Promovează și prezintă serviciile companiei
CURIER COLETAR
Candidatul ideal:
-
Posesor de permis auto categ. B,
-
Persoană activă, dinamică, punctuală, cu foarte bune abilități organizatorice;
Sarcini:
-
Verificarea coletelor preluate și expediate;
-
Încarcarea și descarcărea coletelor;
-
Înregistrarea coletelor în sistem și completarea corectă a documentației aferente activității de coletărie;
-
Distribuirea coletelor la destinatar.
AGENT TRANSPOT EXTERN
Comunitate
Candidatul ideal:
-
Absolvent de studii medii și/sau superioare,
-
Foarte bune abilități de comunicare,
-
Persoană deschisă, dinamică și proactivă,
-
Experiența în domeniul vânzărilor constituie avantaj,
-
Disponibilitate la relocare pe comunitate.
Sarcini aferente:
-
Vânzarea către clienți a biletelor de călătorie în conformitate cu procedurile de lucru interne;
-
Promovarea produselor companiei și oferire de consultanță clienților noștri cu privire la serviciile pe care le oferim;
-
Înregistrarea în sistem a tuturor operațiunilor întreprinse
-
Gestionarea activității zilnice a agenției
CV-urile se depun la sediul nostru din Bistrița, Calea Moldovei, nr. 18 sau pe E-mail: recrutare@filadelfia-tur.ro
Informații suplimentare la telefon 0746.01.81.13
*************************
SELGROS Cash & Carry angajează:
Lucrător comercial – pentru servicii de Alimentaţie Publică/vitrină asistată/Raion Peşte
Casier
Lucrător Comercial
Lucrător – Recepţia mărfii
Detalii la telefon: 0268/307.305
*************************
SC AM GRUP SRL angajează Director economic
Cerințe:
-
Studii superioare în domeniul economic
-
Cunoștințe solide în domeniul financiar contabil, fiscal și a legislației în vigoare
Responsabilități:
-
Conducerea, coordonarea și controlul activității departamentului economic și resurse umane
-
Efectuarea de statistici financiare și diferite analize economice
-
Controlul evidenței contabile generale, întocmirea balanțelor de verificare lunare și a bilanțurilor contabile
-
Evidența furnizorilor, clienților și a decontărilor bancare
-
Evidența veniturilor și cheltuielilor
-
Controlul intrărilor și ieșirilor din gestiune a mărfurilor
-
Organizarea operațiunilor de inventariere periodică sau ocazională a patrimoniului companiei
-
Reprezentarea companiei în relația cu instituțiile statului, băncile.
-
Experiența într-o firmă de producție constituie un avantaj.
Cv-urile se pot trimite la adresa de e-mail: office@amgrup.ro. Relații suplimentare la tel. 0263-341149, 0745515756 sau la sediul firmei din localitatea Sărata Nr.131/A.
*************************
SAIZ Tour
Agenția Bistrița angajează agent de voiaj.
Cunoștințe operare PC.
CV pe e-mail robert@saiztour.ro
Telefon: 0752.03.03.44
*************************
Central Motors, dealerul Ford și Hyundai din Bistrița, își mărește echipa!
În acest scop, suntem în căutare de candidați pentru următoarele poziții:
1. CONSILIER VÂNZĂRI AUTO:
Dacă ai:
- experienţă în vânzări minim 1 an;
- cunoştinţe despre achiziţie şi vânzare în general
- cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office) şi Internet
- permis de conducere
- cunoaşterea unei limbi străine
- capacitate organizatorică
- capacitate de a sintetiza informaţii
- aptitudini de comunicare
- spirit „pozitiv”, orientat spre îmbunătăţire continuă
- rezistenţă la stres
- disponibilitate pentru lucrul în echipă
...te așteptăm la noi în echipă.
Beneficii:
- Salariu motivant;
- Beneficii în funcţie de performanţe;
- Posibilităţi de dezvoltare profesională;
- Condiţii moderne de lucru;
- Ai studii medii sau superioare;
- Ești o persoană responsabilă, loială, hotarâtă, adaptabilă, ai atitudini pozitive, spirit de observație, răbdare.
- Ai experiență în relații cu clienții de minim 6 luni;
- Ai abilități demonstrate cu succes de comunicare și relaționare;
- Ai abilități de organizare, prioritizare și orientare spre rezultate;
- Ai cunoștințe de operare PC: MS Office;
- Abordezi cu încredere provocările venite din partea clienților;
- Ești o persoană determinată, calmă și pozitivă.
Te așteptăm în echipa Central Motors!
2. RESPONSABIL MARKETING ȘI LOGISTICĂ
Descrierea job-ului:
• Întocmirea și transmiterea planurilor de marketing;
• Asigură relațiile publice și promovarea publicitară;
• Asigură relațiile publice și relațiile cu colaboratorii;
• Dezvoltă, coordonează și controlează activitatea la nivelul departamentului de logistică;
• Întocmire facturi de vânzare autoturisme către clienți;
• Identificarea soluțiilor adecvate de rezolvare a activităților curente;
• Întocmirea polițelor RCA și CASCO;
• Întocmirea dosarelor de înmatriculare;
• Rezolvarea oricărei alte solicitări care vine din partea Directorului General și a Directorului de Vânzări.
Abilități / competențe necesare:
• Studii medii sau superioare finalizate;
• Cunoștințe operare PC;
• Microsoft Office: Word, Excel;
• Cunoașterea unui program de contabilitate;
• Experiența necesară: lucrul în relații cu clienți minim 6 luni;
• Asumarea responsabilităților;
• Seriozitate, punctualitate, adaptabilitate;
• Atenție sporită;
• Stăpânire de sine;
• Capacitatea de a rezolva probleme;
• Operativitate în realizarea sarcinilor;
• Creativitate și spirit de inițiativă;
• Capacitatea de a implementa viziunea și strategia firmei Central Motors;
• Capacitatea de a comunica;
• Capacitatea de a lucra atât independent cât și în echipă.
Beneficii:
• Oportunitatea dezvoltării personale şi posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniul auto;
• Oportunitatea de a lucra la standarde înalte, într-un mediu profesionist;
• Pachet salarial motivant;
• Participarea la cursuri de specializare, de cunoaştere a produselor şi motivare.
Vino și tu în echipa noastră!
3. TINICHIGIU AUTO
Cerințe pentru candidat:
• Să aibă calificare profesională în domeniu;
• Experiență în această activitate de minim 3 ani;
• Serios, muncitor, ordonat, capabil și dornic să lucreze în echipă
Ofertă:
• Salariu atractiv ;
• Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare
Pentru toate cele trei posturi CV-urile se trimit pe adresa de mail office@centralmotors.ro
Detalii și informații la nr. de telefon 0744 575 593
Pentru mai multe detalii, contactează-ne la nr de telefon: 0744/575.593 sau pe email office@centralmotors.ro
*************************
Materom Automotive
angajează mecanic auto, vopsitor auto și tinichigiu.
Telefon: 0756.190.527. E-mail: resurseumane@materom.ro
*************************
Hotel Coroana de Aur angajează
Cofetar, Barman, Manipulant marfă
Se oferă pachet salarial atractiv şi cazare pentru cei din alte localităţi.
CV-urile se trimit:
-
prin e-mail: hcda@hcda.ro
-
la recepţia Hotelui Coroana de Aur
Informaţii la telefon: 0740.083.110
*************************
Clinica Sanovil angajează
Infirmieră, asistent medical generalist şi recepţioner.
Detalii la telefon 0263-231.862 sau mihaela.morutan@sanovil.ro.
*************************
Coroniţa Grill House angajează barman
CV-urile se trimit prin e-mail : hotel@hcda.ro sau la recepţia Hotel Coroana de Aur
Informaţii la telefon: 0740.083.110
*************************
ASIX-RO PRODCOM SRL
angajează operator maşină brodat
Ce trebuie să faci:
-
supraveghezi execuția broderiilor pe mașinile de brodat
-
pregătești materialele și gherghefele
-
cureți de scame și ațe broderiile
-
împachetezi și ambalezi produsul finit
Cerințe:
-
vedere bună, îndemânare
-
seriozitate, implicare
-
atenție la detalii
-
dinamism, atitudine pozitivă
-
dexteritate
Ce îți oferim:
-
salariu motivant (se discută la interviu/ în funcție de experiență)
-
calificare la locul de muncă
-
program de muncă - Luni-Vineri: 8:00 - 16:30
-
şansa să înveți un domeniu cu viitor în industria creativă
-
siguranța unui loc de muncă stabil și plăcut
-
prime de sărbători
-
colectiv plăcut
Despre noi:
Activăm din 1997, suntem un atelier de imprimerie textilă/broderie, produsele realizate de noi fiind: personalizări umbrele, ghiozdane, tricouri, șepci, diverse articole brodate computerizat. Avem în dotare mașini de brodat de ultimă generație ușor de folosit și întreținut.
Ne găsiți în Bistrița, Calea Moldovei, 15A - în curtea Hotel Safir, tel.: 0728.29.59.73
*************************
Casa EMA angajează supraveghetor acvatic:
Programul este o jumătate de normă. Se oferă pachet salarial atractiv.
Casa EMA caută, de asemenea, un instalator - dar şi persoane tinere şi active pentru cafenea şi terasele de plajă şi de vară.
Hai să lucrăm împreună într-un mediu vesel şi activ, cu oameni faini!
Trimite un CV pe adresa de email - office@casaema.ro sau caută-ne pe pagina de Facebook.
Hai în echipa Casa EMA!
Contactează-ne la 0747-026.593 sau vino la recepția Casa EMA pentru mai multe informații!
*************************
Drink UP, distribuitor de băuturi alcoolice şi răcoritoare,
angajează consultant de vânzări pentru Bistriţa-Năsăud
Cerințe:
-
permis de conducere
-
abilități de comunicare, negociere și organizare;
-
disponibilitate pentru lucrul în echipă
Beneficii:
-
Salariu motivant + bonusuri;
-
Beneficii în funcţie de performanţe;
-
Autoturism
Pentru mai multe detalii e-mail: office@drinkupstore.ro sau 0755.11.02.01
*************************
TOURMONT KING
angajează persoane îndemânatice pentru atelierul de producție publicitară
Cerinţe:
-
Atenție la detalii
-
Seriozitate
-
Spirit de inițiativă
-
Îndemânare
Responsabilităţi:
-
Prelucrează materiale diverse specifice domeniului (PVC, Plexiglas, lemn, placaj)
-
Execută diverse operații pentru proiectele de producție publicitară în care este alocat
-
Participă, alături de ceilalți membri ai echipei, la realizarea montajului final
-
Execuție materiale producție publicitară: casete luminoase, diverse elemente de signalistică interioară și exterioară, colantări auto etc.
-
Program de lucru: Luni - Vineri între 8:00-16:30
-
Calificare la locul de muncă.
Ne găsiți în Bistrița, Calea Moldovei, 15A - în curtea Hotel Safir, tel.: 0728.29.59.73
*************************
Mondial Motors, dealer Toyota în Bistriţa angajează Consilier Service
Cerințe post
- studii superioare tehnice - profil mecanic/autovehicule rutiere (preferabil domeniul auto);
- experiență anterioară într-un post de relații clienți;
- cunoașterea și înțelegerea activității de service;
- pasionat de domeniul auto;
- abilități de consiliere, negociere și comunicare scrisă și verbală;
- capacitate de soluționare a situațiilor neprevăzute;
- capacitate de organizare și planificare personală;
- orientare spre rezultate;
- cunoștințe de limba engleză (constituie avantaj);
- dorința de învățare și perfecționare;
- permis de conducere cat B; experiență de minim 3 ani;
- abilități de utilizare PC (Word, excel, internet etc);
Responsabilități
- Prezentarea facilităților de service în vederea vânzării serviciilor și produselor companiei;
- Programarea activității din atelier în vederea încărcării optime a acestuia;
- Recepționarea și inspecția vizuală a autoturismelor;
- Întocmirea contractelor de reparații;
- Consilierea clienților privind modul de desfășurare a reparațiilor și a lucrărilor de service necesare și/sau recomandate pentru remedierea defecțiunilor autovehiculului;
- Întocmirea ofertelor de preț;
- Întocmirea devizelor de reparații;
- Actualizarea bazei de date de client și asigurarea corectitudinii informațiilor înregistrate;
Beneficii
- pachet salarial corelat cu performața în muncă;
- munca într-o echipă tânără și profesionistă;
- cursuri continue de perfecționare profesională;
Prezentarea firmei: Centru autorizat de vânzări și service TOYOTA-Bistrița.
Te așteptăm în echipa noastră!!!
Trimite un CV la adresa de email : office@comautosport.ro, sau prin fax : 0263/23.80.38. Mai multe detalii la telefon: 0754/333.314
*************************
Mondial Motors dealer TOYOTA în Bistrița angajează Mecanic Auto
Ești tânăr absolvent și vrei să descoperi un domeniu fascinant în care pot fi aplicate cunoștințele tale tehnice? Atunci nu mai aștepta și vino să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică și performantă.
Responsabilităţi:
Execută lucrările de mecanică, respectând procedurile interne de lucru conform documentaţiei tehnice la toate tipurile de autovehicule comercializate în reţeaua Mondial Motors precum şi a altor tipuri de autovehicule atunci când capacitatea atelierului permite.
Cerinţe:
-
Studii medii;
-
Calificare corespunzătoare;
-
Experienţă anterioară în domeniu şi studiile superioare reprezintă un avantaj;
Ofertă:
-
Salariu variabil - bonusuri, în funcţie de realizarea planului;
-
Oportunitate de formare şi dezvoltare profesională prin participarea la cursurile oferite de producătorul TOYOTA;
Te așteptăm în echipa noastră!!! Trimite un CV la adresa de email : office@comautosport.ro sau prin fax: 0263/23.80.38. Mai multe detalii la telefon : 0754/333.314
*************************
EUFORIA - Floral Boutique (fostă Alaiul Nunților)
Îţi plac florile? Vrei să te alături unei echipe minunate, unde zâmbetul şi buna dispoziţie sunt la ele acasă???
Alaiul Nunţilor angajează florist decorator. Oferim pachet salarial atractiv.
Mai multe detalii la numărul de telefon: 0752.195.270
*************************
Automobile Service Bistrița angajează
Inspector I.T.P pentru stație autorizată R.A.R.
Cerințe:
-
Inginer Autovehicule Rutiere (fără vechime) sau tehnician, maistru sau inginer cu vechime minim un an în domeniul auto
-
atestat ITP sau experiență în domeniu
-
seriozitate
-
persoană dinamică
Se oferă salariu atractiv, mediu de lucru plăcut.
Detalii la nr. de telefon 0748.118.514 sau la adresa de mail office@automobilebistrita.ro
*************************
Metropolis Grup angajează barman, personal curăţenie şi cosmeticiană.
Dacă eşti dornic să lucrezi într-un mediu select, echipa Metropolis aşteaptă CV-ul tău împreună cu o fotografie, pe adresa de e-mail reservatios@hotelmetropolis.ro sau vino personal, pe strada Parcului, nr 19.
Informaţii suplimentare la tel.: 0263 205 020
*************************
LEONI Bistriţa angajează personal:
Se caută inginer de producție, tehnician mentenanță electromecanică - automatică și echipamente industriale.
Compania angajează și 100 muncitori necalificați la asamblare și montare.
Beneficiile angajaţilor LEONI:
-
Transport asigurat de companie (dus–întors),
-
Tichete de masă,
-
Spor de vechime în muncă, spor de noapte, spor de fidelitate, bonusuri adiţionale de prezenţă, performanţă şi calitate,
-
Plata orelor suplimentare, facilităţi de instruire, primă de vacanţă, prime cu ocazia sărbătorilor legale (Paşte, Crăciun, Ziua Copilului, 8 Martie), ajutoare sociale (deces, căsătorie, naşterea copilului), extra-zile libere legale – plătite,
-
Pauză de masă 30 minute, din care 15 min plătite, servicii de cantină, facilităţi igienico-sanitare.
Alte detalii despre locurile de muncă vacante puteţi obţine la 0263.201.204 sau pe adresa de e-mail recrutare.bistrita@leoni.com
*************************
Bistrițeanul.ro a pregătit angajatorilor o ofertă specială dedicată anunțurilor de acest tip.
Cere oferta printr-un mail pe adresa publicitate@bistriteanul.ro sau la tel. 0754.777.536.