Dragi cititori, redacția Bistrițeanul.ro v-ar informa din timp că Aquabis-ul întrerupe furnizarea cu apă pe strada voastră numai de dragul de a fi informați și gândindu-ne cum e să râmâneți în mijlocul verii, la ceas de seară, fără apă. La cum înțeleg ei comunicarea însă, NU putem, oricât am vrea noi...N-ai cu cine, dom’le, niște...UPDATE
Ne-am obișnuit deja că la noi se lucrează haotic, fără o programare clară a lucrărilor, într-un ”miserupism” care ne testează aproape zilnic rezistența la stres maxim. Totuși, când lucrările unei regii afectează prin lipsa apei curente zeci sau sute de familii dintr-un oraș, o minimă programare și o informare pe toate căile ar reduce din disconfort și ne-ar face să fim înțelegători față de lucrările de modernizare pe care le execută acum Aquabis.
Bistrițeanul.ro a anunțat public că publică GRATUIT informările regiei de apă privind străzile pe care se întrerupe furnizarea apei potabile, din respect profund pentru cititorii care ne citesc ziarul zilnic într-un număr atât de mare și care așteaptă de la noi tocmai asta, să fie informați la timp. Iar când acțiunile de acest gen le afectează confortul, interesul Bistrițeanul.ro de a le publica în timp util este cu atât mai mare.
În această seară, la ora 19.27 fix, pe mailul redacției (vezi foto) a intrat următorul comunicat al Aquabis:
”Astăzi, 05.08.2014 de la orele 19:30 până mâine dimineaţă 06.08.2014 orele 04:00 se va sista furnizarea apei reci în Bistriţa str. Călimani - total pentu remedierea unor defecţiuni apărute pe reţeaua de apă rece”.
Adică Aquabis-ul face informarea publică necesară, dar cu trei minute înainte de-a sista furnizarea apei! Ne-am tot uitat lung dacă să publicăm sau nu acest comunicat, având în vedere că era transmis târziu, când deja cititorii de pe strada Călimani nu mai aveau cum să-și facă proviziile de apă.
Dacă am reușit să marcăm o victorie prin transmiterea și către ziarul nostru a comunicatelor, mai vrem să marcăm una. Să ne trimită aceste comunicate măcar cu câteva ore înainte de-a lua apa, astfel încât cititorii Bistrițeanul.ro să fie informați în timp util, nu după ce s-a luat apa, așa cum înțelege Aquabis-ul comunicarea.
UPDATE: 22.35 - Există o explicație!
Dispecerul de serviciu al Aquabis ne-a contactat pentru a ne face câteva precizări privind acest comunicat. Întreruperea furnizării de apă se datorează firmei Serbis, executantul lucrărilor de modernizare a rețelei de apă și canalizare, iar defecțiunea a apărut după ce a cedat un racord care alimentează str. Călimani din Bistrița. Aquabis intervine și face eforturi pentru a repara defecțiunea în cel mai scurt timp. Alte detalii despre cum înțelege Aquabis comunicarea nu vă oferim, dar încercăm să-i ajutăm, tot GRATUIT, să se facă cât mai bine înțeleși. Apreciem oricum că fac eforturi să remedieze cât mai repede o defecțiune apărută tocmai la rețeaua modernizată. Înțelegem și că nu e vina lor, dar suntem conștienți că nici a bistrițenilor, clienți de bună credință ai regiei de apă, care pot emite pretenții pentru un serviciu pe care-l plătesc lunar la un preț foarte mare, comparativ cu alte județe. Preț care a crescut, culmea, pentru plata lucrărilor de modernizare.