Dacă simțiți nevoia unei conversații amuzante, apelați cu încredere dispeceratul Aquabis. Dați adresa unde nu aveți apă și vi se mai dau altele, din vecinătate, în care, la fel, nu este apă. Sfat: nu cereți informații despre anunțarea consumatorilor! Riscați să vă înecați cu cafeaua! De plâns sau de râs...Cum v-a fi dispoziția...
Dialog cu dispeceratul Aquabis, în urmă cu puțin timp:
- Bună ziua! Știți cumva ce se întâmplă pe strada Pescarilor, nu este apă...
- Ne-a mai sunat cineva de pe Sg. Maj. Octavia Popa...
- Așa, și...
- Poate lucrează ai noștri...
- Ceva mai mult știți?! Nu ar trebui informați și consumatorii?!
- Păi anunță, da` la radio...Da` cine ascultă radio?!... Da stați liniștită....poate termină repede...
Concluzia: Nici dispeceratul Aquabis nu știe unde se lucrează, totul e ca timpul probabil în această instituție...Intervențiile pe rețele nu le știu nici dispecerii, așa că ce pretenții să mai ai ca și consumator - Băăă, suntem cetățeni europeni și avem drepturi!!! :)))).
De ce te-ar informa Aquabisul pe tine, consumatorule, că rămâi fără apă, dacă nu informează dispeceratul de avarie sau intervenție și durata rezolvării problemei.
Cât despre rezolvare, cum ne-a fi norocul la fiecare...Mai repede, mai târziu...Câteva minute, ore, zile...
În acest context de profesionalism maxim și manageriat de calitate nu trebuie să ne mire că din raportul pe anul trecut reiese că 48 la sută din apa furnizată se pierde pe traseu.
Întrebarea care se ridică pentru cititorii noștri inteligenți e următoarea: Cine plătește pierderile ?! Aquabis-ul o duce bine în continuare, toate anagajările politice acolo se fac, dacă nu știați...