Zeci de motocicliști au mărșăluit astăzi pe străzile Bistriței pentru a atrage atenția șoferilor că există și ei în trafic. Teribilismul există și pe două roți și la cei care conduc mașini. Polițiștii le cer tuturor respect în trafic reciproc și numărul accidentelor în care sunt implicați motocicliștii ar scădea - în mod sigur.
Zeci de motocicliști din oraș și-au dat astăzi întâlnire în benzinăria MOL de la intrarea din Unirea, punctul de plecare într-un marș pe străzile Bistriței, inițiat de clubul Rogue Pack din Bistrița și serviciul Poliției Rutiere din cadrul IPJ BN.
Pasionații de motoare din oraș au răspuns invitației în număr foarte mare și, după câteva zeci de minute de socializare pe lângă motoare, și-au încălecat bijuteriile pe două roți și, conduși de un echipaj al Poliției Rutiere, și-au făcut simțită prezența în trafic pe traseul benzinăria Mol - Calea Moldovei - str. Năsăudului, str. Andrei Mureşanu - B-dul Decebal - Str. Gării - B-dul Independenţei - Kaufland - B-dul Republicii - str. Dornei - pietonal.
Mai mulți motocicliști în trafic au fost cu siguranță mai vizibili astăzi pentru șoferii care erau pe străzile orașului și cărora au dorit să le atragă atenția că, acum, în sezonul cald, sunt împreună, toți, participanți la trafic, cu drepturi și priorități la fel.
Dacă motocicliștii se plâng că nu sunt observați de șoferi, la rândul lor, șoferii acuză de multe ori teribilismul motocicliștilor, care folosesc accelerația la maxim și nu le dau timp să le observe manevrele sau chiar prezența în trafic. Respectul reciproc în trafic i-ar scuti pe toți de incidente.
Printre motocicliştii participanţi la marș s-au aflat și poliţistul Alexandru Ionaşc, dar și campionul en titre Superbike 1000 Rookies, Iosif Ureche. N-a trecut neobservată nici Lăcrimioara, o blondă frumoasă care se dă de doi ani pe motocicletă și, deși a avut un accident, asta n-a împiedicat-o să renunțe la pasiunea de a conduce motoare. Spune că accidentul, o alunecare într-o curbă, a fost doar o greșeală de începător, iar în trafic nu se bazează pe restul participanților. Crede că principala responsabilitate e a celui de pe motocicletă, primul care trebuie să-și poarte de grijă și să fie atent la manevrele celorlalți, mai ales că în România șoferii nu sunt învățați să-i observe și protejeze în trafic pe motocicliști sau biciciliști.