Orice problemă apărută la instaliaţia de gaz nu trebuie ignorată pentru că se pot produce adevărate dezastre! Reprezentnaţii E.on Gaz anunţă că anul trecut peste 3.000 de bistriţeni au cerut ajutorul echipelor de intervenţie după ce au simtit miros de gaz.
„Indiferent de locul în care ne aflăm, pe stradă, acasă sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie să fie responsabil şi să semnaleze orice situaţie în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distribuţie.
Este deosebit de important să fim anunţaţi imediat, astfel încât echipele specializate ale companiei noastre să intervină la timp pentru a putea preveni apariţia unor evenimente grave”, anunţă reprezentanţii E.On Gaz într-un comunicat remis presei.
Potrivit statisticilor, echipele de intervenţie din cadrul E.On Gaz Distribuţie au fost solicitate anul trecut să acorde ajutorul în 110.000 de situaţii, apărute pe raza a 20 de judeţe. Dintre acestea, în Bistriţa-Năsăud au fost înregistrate aproximativ 3.300 de solicitări.
În cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor de specialişti, cetăţenii trebuie să aplice următoarele măsuri de siguranţă: să stingă toate focurile, să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele, să nu manevreze aparate electronice, să nu aprindă lumina şi să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale.
Cei care au probleme cu instalaţiile de gaz pot suna la numerele 0800.800.928 şi 0265.200.928.