Campania electorală este un prilej pentru candidaţi să îşi arate creativitatea şi dorinţa de a se afirma sau de a se... reafirma. Unii apelează la reţelele de socializare ca să fie cât mai populari, alţii, în schimb, au metode mai simpatice ca să fie permanent în contact cu alegătorii. VEZI ce metodă a ales primarul din Parva:
Primarul din Parva, Ioan Strugari, nu se lasă descurajat de contracandidaţii săi care, după cum ştim, chiar i-au săpat groapa. Spiritul sărbătorilor şi competiţia în care este „înscris” primarul în funcţie al comunei Parva şi anume, alegerile locale, l-au determinat pe Ioan Strugari să îşi pună la bătaie creativitatea şi să-i facă pe părveni să fie alături de el... la propriu. Astfel, primarul şi alegătorii şi-au petrecut toate cele trei zile de sărbătoare împreună.
Ieri, în a treia zi de Paşte, primarul Ioan Strugari a invitat tinerii din Parva la un eveniment inedit: cu jeep-urile „la purtător”, mielul pregătit şi mult spirit de distracţie, gaşca s-a aventurat pe munte. Distracţia a durat câteva ore bune, ore în care primarul a stat permanent alături de tineri, semn că relaţia dintre ei este una cât se poate de bună, lucru benefic într-o campanie electorală.
Primarul Ioan Strugari a vorbit cu reporterii Bistriţeanul.ro şi, astfel, am aflat că nu doar tinerii şi-au petrecut sărbătorile alături de el. În prima zi de Paşte, duminică, s-a filmat un videoclip de promovare pentru comuna Parva la care au putut lua parte toţi localnicii. Cei mai admiraţi au fost zecile de copii îmbrăcaţi în costume naţionale. În a doua zi de Paşte, părvenii au participat la un eveniment în cadrul căruia ansamblul folcloric „Coroniţa” şi-a făcut debutul. După spusele primarului, noul ansamblu este o încântare pentru toată lumea.
Deşi începutul campaniei electorale în Bistriţa-Năsăud anunţa multe conflicte, se vede că unii candidaţi încearcă să câştige respectul şi admiraţia alegătorilor prin acţiuni care să-i implice într-un mod pozitiv, simpatic şi, am putea spune, chiar... inteligent.