Clubul Sportiv Casa EMA organizează, în 17 octombrie, a 5-a ediție a concursului la care participă aproximativ 150 de sportivi de la cluburi din toată țara, afiliate Federației Române de Natație și Pentatlon Modern.
Cupa Casa EMA a devenit în scurt timp competiția fanion de natație a județului nostru, atrăgând astfel susținerea unora din cele mai importante entități administrative și economice din Bistrița-Năsăud. Desfășurat în piscina de dimensiuni semi-olimpice din cadrul centrului SPA Casa EMA, cupa a adus în block-start, de-a lungul celor 4 ediții anterioare, peste 500 de copii cu vârste cuprinse între 6-14 ani de la cluburi sportive din Bistrița, Cluj-Napoca, Baia-Mare, Târgu-Mureș (cei de la H2O sunt și deținătorii la zi ai Cupei Casa EMA pentru cea mai bună echipă), Alba-Iulia, Turda, Brașov, Sibiu, Oradea, Gheorgheni, Sfântu Gheorghe, Suceava, Bacău, etc.
Scopurile principale ale acestei competiții sunt promovarea sportului – și în particular a înotului – la nivel local și regional, promovarea orașului și județului ca un centru de natație, dar și dezvoltarea spiritului competițional în rândul micilor sportivi care fac primii pași spre sportul de performanță.
Demersurile clubului sportiv sunt susținute, așadar, de Consiliul Județean Bistrița-Năsăud, extensia Bistrița a Facultății de Sport de la UBB, de presa locală, în frunte cu Sportul Bistrițean, Bistrițeanul, TV Bistrița sau Realitatea TV, dar și de piloni locali ai zonei de afaceri precum Politub, Urbana, RAAL, Rombat, Electroplast, Moișan, CML, Romfulda, Geoplast, Sanovil, Clinica Smile Dent, Grand Slam Tennis Club, PIM Corporation, Agenția 215, Elcom, Luk-Roys sau hotelurile Decebal, Coroana De Aur, Bistrița și Codrișor.
La fel ca în anii precedenți, Clubul Sportiv Casa EMA oferă o serie de pachete pentru sponsori, oferind expunere media pe toată durata campaniei de promovare a competiției, care se va extinde pe 3 săptămâni.