Firma Goldplast înființată în 1991 a reușit în sfertul de secol de când funcționează să se impună și să domine piața ambalajelor, colaborând cu nume de prestigiu precum Dedeman, Profi sau Borsec. Este numai o parte din povestea companiei Goldplast, transformată dintr-un vis într-o poveste de succes.
Luna aceasta, Goldplast a sărbătorit un sfert de secol de existență. Evenimentul a fost marcat alături de angajați și colaboratori, printr-o întâlnire câmpenească.
În spatele acestui brand de succes se află managerul firmei dl. ec. Ioan Stejerean, care a pus pe picioare businessul în 1991, Goldplast numărându-se printre primele firme din Bistrița-Năsăud cu capital privat.
„Nu am avut bani, nu am avut spații proprii, dar am avut curaj și credința că vom reuși. Experința anterioară anilor 1990 în domeniul comercializării produselor industriale, acumulată pe platforma industrială a municipiului Bistrița, mi-a dat posibilitatea să mă dezvolt în domeniul maselor plastice, precum și în ambalarea produselor industriale. Prin activități de cercetare-inovare a produselor fabricate de noi, Goldplast a contribuit esențial la educarea pieței oferind cele mai bune soluții de ambalare și promovare pentru produsele alimentare și industriale, cu impact redus asupra factorilor de mediu”, rememorează Ioan Stejerean.
În prezent, compania are 92 de angajați și o cifră de afaceri între 4 și 5 milioane de euro. Investițiile din cei 25 de ani de activitate depășesc 8 milioane de euro. Profesionalismul de care a dat dovadă compania a atras firme de prestigiu, precum Dedeman, Leroy Merlin, Profi, Penny, Borsec, dar și firme din sectorul industrial românesc, precum și din comunitatea europeană.
Omul de afaceri spune că firea de luptător l-a ajutat să treacă peste micile și marile obstacole pe care le-a oferit capitalismul. Pe o piață competitivă, în continuă schimbare, compania bistrițeană a reușit să se dezvolte pas cu pas, ținând cont de nevoile acesteia.
„Universul ambalajelor pe piața maselor plastice este unul vibrant, creativ, deschis spre performanță, pe care oamenii acestei familii l-au stimulat, l-au motivat și îmbogățit considerabil. După 25 de ani de activitate, putem spune că Goldplast este o companie de renume pe piața ambalajelor de mase plastice din România, având o echipa managerială și personal cu înaltă calificare, dar și tehnologie de ultimă generație, în care am investit permanent. 25 de ani înseamnă că oamenii ți-au acordat încredere, care a fost materializată în ore şi zile de muncă. Rezultatele companiei sunt rezultatele întregii echipe și pentru asta le mulțumesc și îi apreciez pe toți. Cu ocazia celor 25 de ani de existență pe care îi sărbătorim, ne încearcă atât pe mine, cât și pe colaboratorii mei un sentiment de satisfacție și mulțumire și sperăm că și în continuare ne vom înscrie pe o linie mereu ascendentă pentru satisfacția pieței și a clienților noștri”, precizează directorul general Ioan Stejerean.
Întrebat care este secretul succesului acestui business, dl. director Ioan Stejerean a pus accentul pe seama relațiilor interumane între patronat, echipa managerială și angajați, tehnologia avansată și respectul față de clienți. Mai mult, Goldplast a investit și în reciclare, având două utilaje achiziționate în 2014 și respectiv 2015, cu ajutorul cărora reutilizează deșeurile tehnologice diminuând semnificativ impactul asupra mediului înconjurător.
„Aș vrea să mulțumesc familiei care m-a sprijinit şi sunt fericit rămânând fidel acestui nume, „Goldplast”, cu care îmi place să mă identific”, completează proprietarul Ioan Stejerean.