Peste 100 de copii născuți între 2006-2011 au participat la concursul de înot din bazinul semi olimpic de la Casa EMA și au primit diplome, medalii și dulciuri chiar de la Moșul. Urmează reducerea la lecțiile de înot din cadrul Happy Day, care are ca scop mărirea bazei de selecție pentru club.
Ajunsă la a 3-a ediție, Cupa Moș Nicolae a fost un fel de gală a înotului, în care sportivii, antrenați de instructorii de la Școala de ÎNOT Casa EMA și nu numai, au arătat ce au învățat de-a lungul anului și s-au duelat pentru medaliile puse în joc.
A fost o atmosferă foarte frumoasă și relaxată, în care părinții au fost aproape de juniori, pe marginea bazinului și i-au încurajat constant, alături de antrenorii care și-au dat silința să îi aducă la un nivel cât se poate de înalt.
Bineînțeles, presiunea competiției și-a spus cuvântul și s-a mai vărsat o lacrimă pe ici, pe colo, însă la final micuții și-au strâns mâna și și-au promis că își vor lua revanșa în apă la concursul următor.
Sportivii au concurat în probe pentru fiecare categorie de vârstă și sex, liber, bras, craul și spate, pe distanțe de 25 și 50 m. În total au fost 26 de probe și s-au acordat medalii pentru primele 3 locuri, diplome de mențiune pentru locurile 4 și 5 și diplome de participare pentru toți sportivii prezenți.
De asemenea, Moș Nicolae a dat cadouri, lângă bradul de la recepția centrului SPA, tuturor micuților care au trecut pe la el.
Per total, a fost un concurs excelent în care toți copiii au avut șansa să concureze în mod organizat, sub privirile mândre ale părinților, să își măsoare forțele cu colegii de antrenamente și să simtă spiritul unei competiții adevărate, cu presiunea, dezamăgirile și mulțumirile aferente.
Clubul Sportiv Casa EMA, organizator al competiției, a beneficiat de ajutor important din partea Asociației Comunitarium și a studenților de la UBB, Facultatea de Sport din Bistrița (care au asigurat serviciul de arbitraj) dar și a sponsorilor Romfulda, BCVO Logistics, Open Consult și Agenția 215. De asemenea, partenerii media - Sportul Bistrițean, Bistrițeanul.ro, Observator BN, Timp Online, Kiss FM și Radio Transilvania - au contribuit la promovarea evenimentului.
Organizatorii doresc să mulțumească tututor, de la sportivi, părinți și antrenori până la sponsori și parteneri media pentru implicare, reușita Cupei Moș Nicolae datorându-se lor!
În continuare, eforturile clubului sportiv se îndreaptă către selecția unor noi sportivi care să se îndrepte spre înotul de performanță, în acest sens contribuind și această cupă dar și sosirea unei reduceri la abonamentele de lecții de înot, ce va veni joi, 15 decembrie, în cadrul Happy Day de la Casa EMA.
Mai multe informații se găsesc pe site-ul Casei EMA (www.casaema.ro) și pe paginile de facebook ale Clubului Sportiv Casa EMA și Casei EMA.