„După ce am cucerit Bucureștiul și Berlinul, am pornit să luăm cu asalt Parisul. Surpriză! Am fost noi asaltați încă de la deschiderea târgului! Nici n-am apucat să ne pregătim bine «armele» - notează amuzaţi cei de la Asociaţia «Turist în Bistriţa-Năsăud»”, aflaţi la Salonul Mondial de Turism de la Paris.
Agitaţie mare la standul judeţului Bistriţa-Năsăud - prezent în aceste zile la Paris, la Salonul Mondial de Turism de la Paris. „La fel ca la Berlin, oamenii cu care interacționăm sunt fascinați de frumusețea locurilor pe care le promovăm, de bogăția istorică și culturală şi de poveștile pe care le spunem. Iar Pașaportul de acces în adevăratul Ţinut al Contelui Dracula este apreciat drept unul dintre cele mai creative materiale de promovare din cadrul manifestării expoziționale.”, au precizat membrii Asociaţiei de Promovare a Turismului „Turist în Bistriţa-Năsăud”.
Sunt frumoși, veseli, plini de culoare şi de viață, sunt mereu pregătiţi să le împărtășească turiştilor din tradițiile și creațiile marca Virginia Linul sau Produs în Bistriţa-Năsăud. De atmosferă se ocupă soliştii şi dansatorii ansamblului „Cununa de pe Someş" care şi-au cucerit deja publicul cu jocurile şi cântecele de pe aceste meleaguri.
Bistriţa-Năsăud este la al treilea eveniment consecutiv de promovare a potențialului turistic, în decurs de o lună, respectiv la Salonul Mondial de Turism care se desfăşoară în perioada 16 - 19 Martie 2017 la Paris - acolo unde Asociația „Produs în Bistriţa-Năsăud” și Asociația de Promovare a Turismului „Turist în Bistriţa-Năsăud” sunt, din nou, în prim plan.