Eşti martor la un eveniment care poate deveni o ştire? Sună-ne sau trimite un mesaj pe Whatsapp la 0728237215! | Ai filmat sau fotografiat o situaţie inedită care poate deveni o ştire? Trimite un e-mail pe adresa: redactia@bistriteanul.ro |

RECOMANDĂRI
Casa Cu Bere, Italtextil, IMP România și Central Motors fac angajări! Alte locuri de muncă disponibile:
FOTO/VIDEO - Și-a salvat camarazii de la moarte, în Afganistan, iar acum își pune din nou viața în pericol pentru a-și face bine fiul
EXCELENT: Diana Spătărescu, elevă în clasa a XI-a la Infoel, a câștigat Premiul Gopo – echivalentul Oscarurilor românești
FOTO - Organizația Off-Road Năsăud, la Casa Sf. Iosif din Odorheiu Secuiesc: «Am primit mai mult decât am dăruit»
FOTO/VIDEO - INEDIT! Vă e dor de roșiile din grădina bunicilor? Vă ajută un liceu din Bistrița
FOTO: Descoperă tendințele sezonului în noua colecție Sense SS 2018!
Două prietene impresionează creând evenimente de poveste. Au atâta imaginație că nu se repetă vreodată…
BISTRIȚA / VIDEO: Epilare facială definitivă prin electroliză la Salon La Belle Femme

  134 vizitatori online


REDACȚIA:
Tel: 0728-237 215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
whatsapp icon0728-237 215
Redactor Șef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0754-777.536
JURIDIC
Redacția beneficiază de serviciile Cabinetului de avocatură ARIS CUPȘA, Bistrița, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015



Ford câștigă al cincilea an consecutiv premiul „Oscar” pentru cel mai bun motor de mici dimensiuni

03/06/2016 08:46:36  
Motorul Ford EcoBoost de 1 litru a primit premiul Motorul Internațional al Anului 2016 pentru „Cel mai bun motor sub 1 litru” al cincilea an consecutiv – în ciuda concurenței sporite din partea unor producători auto globali din clasa sub 1 litru.

STUTTGART, Germania, 1 iunie 2016: Micul, dar puternicul motor Ford EcoBoost de 1 litru a fost votat pentru al cincilea an consecutiv, drept cel mai bun motor din clasa sa în cadrul competiției „Motorul Internațional al Anului”. Arbitrii au apreciat combinația reprezentată de dinamică, performanță, economie, rafinament și tehnologie care continuă să reprezinte un standard.

Motorul Ford EcoBoost cu 3 cilindri a fost declarat „Cel mai bun motor sub 1 litru” de o comisie de 65 de jurnaliști auto, din 31 de țări, câștigând în această clasă a competiției în fiecare an de la lansarea sa. Anul acesta motorul Ford de 1.0 l EcoBoost a întrecut 32 de motoare concurente, cu 19 mai mult decât în 2012. În mod semnificativ, 2015 a marcat și o creștere a concurenței din partea producătorilor auto globali de motoare cu turbocompresor sub 1 litru, cu injecție directă a carburantului.

În 2014, motorul EcoBoost de 1 litru a devenit primul motor declarat per ansamblu Motorul Internațional al Anului de trei ori la rând, iar în 2012 a fost declarat „Cel mai bun motor nou”.

Motorul EcoBoost de 1 litru este un motor revoluționar și în ciuda faptului că și alții au încercat să ne urmeze, acesta rămâne etalonul nedisputat în clasa sa, în cei cinci ani de la lansarea sa”, a declarat Joe Bakaj, vicepreședinte, Dezvoltarea Produselor, Ford Europa. „Spiritul de inovație continuă să ne impulsioneze pe măsură ce folosim aceeași gândire inteligentă pentru o nouă gamă de motoare diesel simplificate, eficiente, curate și puternice”.

Disponibil în versiunile cu 100 CP, 125 CP și 140 CP și chiar 180 CP pe mașina de raliuri Ford Fiesta R2, motorul EcoBoost de 1 litru echipează modele Ford din 72 de țări. În varianta de 140 CP, motorul are un raport putere-per-litru mai mare decât un Bugatti Veyron. O variantă Formula Ford autorizată pentru trafic, echipată cu un motor cu 205 CP a parcurs celebrul circuit de la Nürburgring, din Germania, în 7 minute și 22 de secunde, o performanță care a plasat-o în fața multor supercar-uri, inclusiv unele cu peste 600 CP, ca de exemplu Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo și Pagani Zonda.

11 modele, inclusiv Fiesta, EcoSport, B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C MAX, Tourneo și Transit Connect, Tourneo și Transit Courier și Mondeo sunt disponibile în Europa cu acest motor premiat. Unul din cinci vehicule noi Ford vândute în Europa în 2015 au fost echipate cu motorul de 1 litru, iar în cazul modelului Fiesta, 2 din 5 vehicule vândute au acest motor.

Tehnologia motoarelor Ford EcoBoost este folosită acum în noul motor diesel simplificat de 2 litri EcoBlue lansat pe Ford Transit la începutul acestui an. Utilizând un turbocompresor cu inerție scăzută, injecție directă a carburantului și presiune ridicată, galerii integrate, tehnologie curea-în-ulei și alte elemente care asigură o fricțiune scăzută, oferă o creștere de 13% a eficienței consumului de combustibil și un cuplu inferior cu 20% mai mare. *

Global, gama de motoare puternice Ford EcoBoost, eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, include motoarele cu 4 cilindri de 1,5 litri, 1,6 litri, 2,0 litri și 2,3 litri și motoarele V6 de 2,7 litri și 3,5 litri. Acestea din urmă echipează noul supercar Ford GT care va reveni la Le Mans la sfârșitul acestei luni.

Faptul că a câștigat premiul per total de trei ori și continuă să primească voturile juraților subliniază cât de special este motorul Ford EcoBoost de 1 litru”, a declarat Dean Slavnich, co-președinte al celei de-a 18-a ediții a premiilor Motorul Internațional al Anului, care anul acesta au avut loc la Stuttgart, Germania, și redactor șef al revistei Engine Technology International. „Este o mărturie fantastică despre maniera în care reducerea dimensiunii motorului și eficiența sporită a consumului de combustibil nu trebuie să însemne sacrificiu în alte zone precum puterea, rafinamentul și manevrabilitatea și poate chiar să îmbunătățească aceste aspecte

# # #

* Consumurile declarate de Combustibil/Energie, emisiile CO2 și autonomia electrică sunt măsurate pe baza cerințelor tehnice și specificațiilor Regulamentelor Europene (CE) 715/2007 și (CE) 692/2008, versiunile cele mai recente. Consumul de combustibil și emisiile CO2 sunt specificate pentru o variantă de vehicul și nu pentru un singur vehicul. Procedura de testare standard aplicată permite comparația dintre diverse tipuri de vehicule și diverși producători. Procedura de testare standard aplicată permite comparația dintre diverse tipuri de vehicule și diverși producători. În plus față de eficiența consumului de combustibil a unei mașini, comportamentul șoferului și alți factori non-tehnici joacă un rol în determinarea consumului de combustibil/energie, emisiilor CO2 și autonomiei electrice a unei mașini. CO2 este principalul gaz de seră responsabil pentru încălzirea globală.

Despre Ford Motor Company Ford Motor Company este o companie auto și de mobilitate cu sediul la Dearborn, Mich. Cu aproximativ 201.000 angajați și 67 de fabrici în toată lumea, afacerile de bază ale companiei includ proiectarea, fabricarea, comercializarea, finanțarea și servisarea unei linii complete de autoturisme, camionete, SUV-uri și vehicule electrice Ford, precum și vehicule de lux Lincoln. În același timp, Ford valorifică în mod agresiv oportunități emergente precum Ford Smart Mobility, planul companiei de a deveni lider în conectivitate, mobilitate, vehicule autonome, experiența clienților, date și analitică. Pentru informații suplimentare despre Ford, produsele sale globale sau Ford Motor Credit Company, vizitați www.corporate.ford.com.

Ford Europa fabrică, vinde și servisează vehicule sub marca Ford pe 50 de piețe individuale și are aproximativ 53.000 de angajați la facilitățile sale deținute integral și aproximativ 68.000 de angajați dacă sunt incluse asocierile în participațiune. În plus față de Ford Motor Credit Company, operațiunile Ford of Europe includ Divizia de Relații cu Clienții Ford și 24 de facilități de producție (16 facilități deținute integral sau asocieri în participațiune și 8 asocieri în participațiune neconsolidate). Primele autoturisme Ford au fost livrate în Europa în 1903 – același an în care a fost fondată Ford Motor Company. Producția europeană a început în 1911.

1998 vizualizari


loading...


404 Not Found

Server Error

404

Page Not Found

This page either doesn't exist, or it moved somewhere else.


That's what you can do




Avertisment:
Introducerea comentariilor la articol este posibilă doar autentificat cu contul de FaceBook. Autorul comentariului va fi singurul responsabil de conținutul acestuia și își va asuma eventualele daune, în cazul unor acțiuni legale împotriva celor publicate pe site.

NOTĂ: Bistrițeanul.ro vă roagă să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în articol. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse cititorilor care au postat un comentariu sau persoanelor despre care se scrie în articol, se va sancționa prin cenzurarea partială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta comentarii.


CAUTARE
STIRILE DE AZI

Publicitate
Certificat Web Certificat Web RSS - Ia stiri de aici Aboneaza-te la FeedBurner
Reproducerea totală sau parțială a materialelor este permisă numai cu acordul expres al Bistriteanul.Ro.
© Copyright 2008 - 2024 Bistrițeanul.ro