36 milioane de euro s-au investit în reabilitarea drumului care leagă Bistrița de Târgu Mureș, însă problemele au apărut imediat ce constructorul și-a strâns șantierele și-a plecat: gropi, fisuri, alunecări de teren. Acum fisurile din DN 15 A sunt atât de adânci că poți să bagi liniștit mâna în ele.
163 de milioane de lei a încasat compania Strabag pentru reabilitarea celor 71,5 km de drum național care leagă Bistrița de Mureș.
La nici un an de la inagurare au apărut și primele gropi destul de serioase în asfalt, pe Dealul Tecii. Constructorul s-a apucat rapid să le repare, însă cârpelile nu au ținut prea mult, alte gropi făcându-și apariția prin petecul pus de constructor.
S-a reparat iar zona, însă problemele nu încetează se apară - acum fisurile din DN 15 A sunt atât de adânci că poți să bagi liniștit mâna în ele.
Recepția finală a lucrărilor pentru DN 15 A a avut loc pe 1 aprilie 2015, iar drumul are o garanție de 24 de luni. Cel mai probabil fisurile vor fi reparate tot de compania Strabag, însă de anul viitor, de când drumul va fi predat autorităților locale, acestea vor trebui să se ocupe de peticirea drumului de 36 de milioane de euro care s-a stricat încă dinainte de a fi gata.
Lucrările de reabilitare au început în 2011 și au vizat, pe lângă reabilitarea celor 71,5 km de drum situat între Reghin - Sărățel și Târgu Mureș - Reghin și reabilitarea a 9 poduri și construcția altor două poduri noi, modernizarea a 46 de podețe și amenajarea a 74 km de șanțuri betonate.