Municipalitatea vrea să înceapă iar lucrările la clădirea abia finalizată situată pe Gheorghe Şincai nr. 2 unde Direcția de Patrimoniu s-a mutat anul trecut. Cu acordul consilierilor, vor începe studiile pentru extinderea spațiilor pentru birouri în podul existent la mansarda clădirii.
După câteva luni de întârziere, la finele lunii noiembrie a anului trecut angajații de la Direcţia de Patrimoniu s-au mutat pe strada Gheorghe Şincai în noul imobil special reabilitat pentru ei cu 3,6 milioane de lei.
Nu au apucat să se bucure de liniște, că zilele trecute consilierii municipali au decis că este necesar un studiu de fezabilitate pentru extindarea spațiilor pentru birouri în podul existent la mansarda clădirii. Aici ar urma să se mute angajații de la Direcția de Urbanism care momentan își desfășoară activitatea în două sedii.
„Primăria municipiului Bistrița dispune în prezent de mai multe clădiri în care sunt amplasate diferite sedii, însă aceste clădiri nu oferă spațiile necesare desfășurării tuturor activităților în condiții optime. Datorită lipsei de spațiu se dorește ca Arhitectul șef și Serviciul urbanism să își desfășoare activitatea în clădirea nouă de pe str. Gh Șincai, nr. 2, prin amenajarea podului existent în spații pentru birouri. Imobilul are patru nivele - subsol, parter, etaj și mansardă. La mansardă este utilizat doar o parte din spațiu, cealaltă parte are destinația de pod" explică primarul Bistriței, Ovidiu Crețu.
Edilul asigură că aici nu vor fi efectuate intervenții structurale, nu se va interveni la structura de rezistență a clădirii sau la exteriorul acesteia și nu se vor face amenajari exterioare.
Lucrările ar putea începe în primăvara anului viitor și abia după finalizarea studului de fezabilitate se va cunoaște o valoare a investiției.