Angajații Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Bistrița-Năsăud s-au mutat deja în noul sediu și de mâine îi puteți găsi pe Strada Dogarilor, nr. 4C, lângă Oficiul de Cadastru. Clădirea a costat 1,3 milioane de lei și oferă un spațiu adecvat pentru angajații Serviciului care au avut până acum birourile în trei clădiri.
În prezența a numeroși șefi de instituții a avut loc astăzi inaugurarea noului sediu al Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Bistrița-Năsăud. La eveniment au participat și președintele CJ, Radu Moldovan, subprefectul Ovidiu Frenț, vicepreședintele CJ Dorin Popescu și primarul Bistriței, Ovidiu Crețu.
După sfințirea noului sediu, care are o suprafață de peste 600 mp, președintele CJ le-a spus celor prezenți că ”e un moment de sărbătoare pentru noi și cred că și pentru cetățenii județului Bistrița-Năsăud. Una dintre prioritățile mele din campania electorală din 2012 a fost de a duce administrația cât mai aproape de cetățean. Problemele sunt multe, dar unul dintre serviciile care funcționează în suboordinea CJ este cel de Evidenţă Informatizată a Persoanelor cu care mulți cătețeni intră în contat. Mi-am dorit ca condițiile improprii în care acest serviciu își desfășura activitatea să fie eliminate. Am găsit o soluție împreună cu colegii mei și am alocate sume pentru proiecte tehnice, iar începând cu 4 martie 2014 s-a dat ordinul de începe al lucrărilor și astăzi suntem împreună, aici” a precizat Radu Moldovan care a dat și câteva detalii tehnice. Clădirea are 281 ampremnta la sol și o suprafață desfășurată de 650 mp. Lucrările au fost executate de Indcon SRL și au costat 1,3 milioane de lei.
"Avem condiții de lucru civilizate, cetățenii vor avea acces la acest serviciu în mod civilizat și e doar un început... Îmi doresc ca și calitatea serviciilor oferite cetățenilor să se ridice cel puțin la nivelul calității sediului” a mai adăugat Radu Moldovan.
Noua clădire are 11 birouri, o sală de ședințe și un spațiu generos pentru arhivă, șefa Servicului, Liliana Cotfas spunând că de mâine bistrițenii sunt aștepați la noul sediu.
"Este o mare realizare pentru Serviciu, care intră într-o casă nouă, având în vedere că din 2005 și până în prezent am funcționat în trei locații diferite. Noul spațiu oferă condiții tehnice de conectare la bazele de date naționale și de interconectare cu serviciile similare din celelalte județe. Spațiul asigură microclimat pentru păstrarea în condiții optime a arhivei de stare civilă, care se păstrează 100 de ani la nivelul județului. Domnule președinte, am așteptat acest moment timp de 10 ani, lucru pentru care vă mulțumesc dumneavoastră, consilierilor județeni și proiectanților, constructorului” - a spus Liliana Cotfas la inauguarea noului sediu.