Asta susține șeful drumurilor naționale din Bistrița-Năsăud, Alexandru Slavita. Lucrările pe drumul național care leagă Sărățelul de Reghin au fost recepționate oficial și luna trecută au fost remediate toate micile probleme descoperite. Lucrările au durat patru ani și au costat peste 160 de milioane lei.
După patru ani de muncă la reabilitarea drumului național 15 A Bistrița - Târgu Mureș lucrările s-au încheiat. Investiția nu a fost lipsită de probleme, o bună parte din timp lucrările fiind oprite de poliție după ce constructorul, compania Strabag, a început să monteze de-a lungul drumului borduri foarte înalte, care au îngustat șoseaua și puteau crea adevărate probleme conducătorilor auto.
Până când proiectantul a venit cu o altă soluție tehnică și firma a început demontarea bordurilor s-au pierdut luni bune...
În cele din urmă, după patru ani, lucrările care trebuiau finalizate în 24 de luni au fost terminate în luna aprilie a acestui an.
Drumul a fost recepționat oficial, însă s-au descoperit o serie de probleme și defecte care, susține directorul SDN BN Alexandru Slavita, au fost remediate în termen de 30 de zile și la această oră drumul e ca în palmă.
Refacerea acestui drum de 72 km a impus și reabilitarea a 9 poduri și 46 de podețe, fiind construite totodată alte două poduri noi. Valoarea totală a contractului a fost de 162,9 milioane de lei, iar constructorul a fost compania Strabag AG. Drumul are o garanție de 24 de luni.
"Drumul este terminat, recepția avut loc la începutul lunii aprilie. Nu au fost probleme la recepție, au fost însă câteva lucrări consemnate în Anexa 2, care au trebuit făcute în completare și care s-au rezolvat în termen de 30 de zile, iar la această dată nu mai există probleme de niciun fel de natură. Sper să țină mult și să nu avem de intervenit pe acest tronson" a declarat directorul SDN Alexandru Slavita.