Liderul pieţei de carne şi preparate din carne din judeţ, Agro Invest Prod, sărbătoreşte 20 de ani de la înfiinţare. Cu această ocazie, conducerea firmei mulţumeşte colaboratorilor şi participanţilor la evenimentul Toamna Bucatelor de la Jupânu, care a ajuns la cea de-a VII-a ediţie.
De la o mică carmangerie, Agro Invest Prod a ajuns să cucerească piața judeţului şi să facă din bucatele preparate alimente nelipsite de pe masa bistriţenilor şi nu numai. Produsele proaspete şi diversificate ale Jupânului sunt pe buzele bistriţenilor de 20 de ani!
Carnea proaspătă, semipreparatele sau produsele fiert-afumate și produsele din porc de casă afumate în mod tradițional, au ajuns preferatele clienţilor sub cele două branduri de succes „de la Jupânu” și „Bistricior “.
Povestea companiei începe în anul 1994 prin deschiderea unei mici carmangerii, a unui magazin de desfacere a cărnii și preparatelor din carne. De-a lungul anilor, compania a depășit cu succes provocările mediului economic românesc și a reușit să se impună pe piața locală datorită investițiilor în tehnologie performantă.
De asemenea, profesionalismul, experiența specialiștilor în domeniul alimentar, respectul cu care au fost tratați clienții și nu în ultimul rând, calitatea produselor au făcut din mica carmangerie o adevărată fabrică de produse din carne.
Odată cu trecerea timpului numele Agro Invest Prod a devenit o adevărată poveste antreprenorială de succes.
Agro Invest Prod este parte a grupului de firme din care mai fac parte Hotel Coroana de Aur care anul acesta a sărbătorit 40 de ani de la înființare, Hotel Castel Dracula prezent pe piața serviciilor hoteliere de peste 31 de ani și fabrica de procesare carne Combis cu o capacitate de producție de 14 tone/zi .
În anul 2008 activitatea de abatorizare s-a mutat în unul dintre cele mai moderne abatoare mixte de bovine, ovine și porcine din țară. În momentul de față compania are 14 magazine deschise atât în județ cât și în județele limitrofe.
Tot în anul 2008 s-a creat - personajul cu aer de măcelar medieval “Jupânu” care apare pe etichetele produselor, care i-a determinat pe mulţi să cumpere diverse sortimente ca să se convingă singuri că povestea bunătăţilor făcute de el este reală.
Tot în anul 2008 a avut loc și prima sărbătoare a acestui măcelar Jupânu numită "Toamna Bucatelor de la Jupânu". Cu această ocazie, compania mulţumeşte colaboratorilor fideli, clienţilor şi participanţilor la evenimentul care anul acesta a ajuns la cea de-a VII-a ediţie.