Unul dintre cele mai eficiente mijloace pentru motivarea salariaților constă în acordarea de beneficii extra salariale sub forma tichetelor de masă. Acestea asigură o masă în timpul prânzului și sunt soluția pentru creșterea puterii de cumpărare a salariaților.
Un studiu realizat recent de Up Romania arată că 79% dintre salariații români își dores ca tichetele de masa să se numere printre beneficiile acordate de angajator. Pentru companii, utilizarea sistemului cu tichete de masă este un mijloc eficient de motivare a angajatului, un instrument de negociere, dar și un stimulent fiscal. O companie care oferă tichete de masă angajaților va fi percepută drept responsabilă și implicată. Cu ajutorul tichetelor de masă, companiile asigură condiții de muncă îmbunătățite, dar și condiții de trai mai bune pentru angajații lor.
În plus, tichetele de masă beneficiază de o serie de avantaje fiscale, angajatorii putând economisi până la aproximativ 40% din bugetul de cheltuieli la acordarea de tichete de masă, deoarece acestea au 0% contribuții sociale și patronale. Pentru angajați, tichetele de masă reprezintă și un factor motivațional.
Folosite în timpul prânzului, tichetele de masă contribuie la îmbunătățirea calității vieții, asigurând accesul la o alimentație sănătoasă și la un program de lucru echilibrat, ceea ce, în ansamblu, sporește productivitatea muncii. De asemenea, tichetele de masă sunt acceptate într-o vastă rețea de restaurante, cantine, catering și magazine alimentare. Cu o prezență de peste 14 ani în România, compania oferă celor peste 20.000 de societăți client diverse instrumente de motivare și recompensare materializate în: tichete și carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanță Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniță și tichete de creșă Chèque Bébé.
Alături de avantajele fiscale oferite, tichetele Up Romania susțin diversificarea pachetului de extra beneficii, stimulează și fidelizează angajații și cresc puterea de cumpărare pentru 700.000 de beneficiari. Up Romania își desfășoară activitatea având ca scop promovarea unei vieți simplificate, printr-o atitudine deschisă față de clienții și partenerii săi, reacționând cu responsabilitate și adaptabilitate la nevoile lor. Totul pentru a simplifica interacțiunile, procesele și deciziile acestora.
Up Romania (noua identitate a Chèque Déjeuner Romania) face parte din Grupul Up, o companie internațională, independentă și solidă, care este prezentă în 17 țări. Are o experiență de peste 50 de ani în domeniul furnizării de produse și servicii pentru motivarea, fidelizarea angajaților, recompensarea, stimularea vânzărilor, precum și instrumente pentru susținerea programelor și proiectelor sociale.