Brandul Sense împlinește în această toamnă zece ani de prezență constantă în moda românească. Brandul s-a făcut remarcat de-a lungul anilor prin intermediul colecțiilor create de designerul Andreea Tincu, colecții prezentate atât în rețeaua națională de magazine Sense, cât și prin intermediul prezentărilor de modă naționale și internaționale.
Produsele mărcii sunt confecționate din țesături de calitate superioară, atent selecționate de către designer și se aliniază standardelor internaționale din punct de vedere al execuției. Producția se realizează în fabricile proprii care, de altfel, colaborează cu branduri recunoscute la nivel mondial (Principles, Tesoc, Next, Evans, Phase Eight, Benetton, Max Mara, Marks & Spencer, Luisa Spagnoli, John Lewis).
În noul sezon toamnă-iarnă 2017/2018, Sense a pregătit o colecție foarte amplă, structurată pe capsule diferite stilistic și cromatic. Piesele sunt elegante, chic și sunt potrivite atât pentru serviciu sau timp liber, cât și pentru ocazii speciale. Gândite pentru a alcătui o garderobă perfectă, ținutele Sense au un design aliniat tendințelor internaționale, iar paleta coloristică este foarte diversificată, de la piese uni la imprimeuri, în nuanțe calde de muștar, portocaliu sau grena, dar și în variante mai reci de griuri, combinate cu verde și albastru.
Pentru a celebra cei zece ani de la deschiderea primelor magazine Sense, brandul lansează campania „10 ani de modă românească”, în cadrul căreia oferă reduceri la toată colecția nouă și surprize speciale tuturor cumpărătoarelor. Campania se desfășoară în perioada 20-21 octombrie 2017 în toate magazinele Sense și pe site-ul www.fashionsense.ro.
În Bistrița, magazinul Sense este situat în Piața Centrală nr. 28 (fostul sediu CEC).