Nicio reclamaţie nu a fost depusă la Protecţia Consumatorului de Black Friday. Se pare că bistriţenii au fost mulţumiţi de felul în care s-au făcut promoţiile în acest an şi nu au avut nimic de obiectat privind reducerile.
Anii trecuţi, de Black Friday au fost făcute o mulţime de reclamaţii. Cumpărătorii erau nemulţumiţi de felul în care se fac promoţiile şi s-au plâns inspectorilor de la Protecţia Consumatorului care au luat măsuri şi i-au sancţionat pe cei care nu au respectat legislaţia sau au încercat să înşele cumpărătorii.
„În acest an nu au fost probleme de Black Friday. Am avut un singur apel telefonic de la un cetăţean, dar am reuşit să îl lămurim şi problema s-a rezolvat”, au explicat reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Bistriţa-Năsăud.
Black Friday sau Vinerea Neagră este ziua în care se fac cele mai mari reduceri de peste an, în special la produsele electronice, electrocasnice şi IT.
Dacă în alţi ani clienţii se plângeau că nu au fost onorate comenzile online ori că reducerea a fost aplicată incorect sau pentru că stocurile de produse au fost insuficiente, în acest an se pare că nu au mai fost probleme de acest gen.