Alianţa dintre PSD şi PNL s-a dovedit a fi una extrem de rentabilă şi în ceea ce priveşte banii pentru campania electorală, materialele promoţionale cu imaginea candidaţilor USL fiind cele mai numeroase în Bistriţa.
USL se dovedeşte a fi pe primul loc în ceea ce priveşte banii pentru campania electorală, având cele mai multe materiale electorale expuse în Bistriţa. Potrivit reprezentanţilor Primăriei Bistriţa, cel mai mare număr de bannere afişate în oraş aparţine actualei puteri, USL având 57 de autorizaţii pentru bannere.
Pe locul al doilea se află Partidul Poporului Dan Diaconescu, care a cerut autorizaţii pentru 42 de bannere şi abia pe al treilea loc este PDL, cu 25 de solicitări aprobate. Primăria a mai eliberat trei autorizaţii pentru Partidul România Mare şi una pentru UDMR.
„Formaţiunile politice depun solicitări la Primărie pentru permisiunea de a afişa bannere în locul pe care îl aleg ei, iar pentru a primi autorizaţia au nevoie de aviz de la proprietari, în majoritatea cazurilor, Electrica. Şi acolo unde se folosesc copacii pentru a sprijini bannerele, avizele le dă tot Primăria”, explică Mihai Ruşti, purtătorul de cuvânt al Primăriei Bistriţa.