Potrivit unui studiu realizat recent de unul dintre cele mai mari site-uri care vind produse cosmetice, barbatii din ziua de azi devin din ce in ce mai efeminat.
Studiul a conchis ca majoritatea barbatilor pana in 40 de ani sunt din ce in ce mai atenti cu propriu corp si folosesc produse de infrumusetare. Motivul pentru care fac acest lucru este pentru a face fata competitiei existente.
Astfel, studiul arata ca 34% din barbati folosesc produsele cosmetice ale partenerelor lor ir 6% din acesrtia le folosesc la fel de frecvent ca partenerele lor. Totodata, 40% din barbati investesc din ce in ce mai multi bani in cosmetice si in tratamente de infrumusetare, desi sunt heterosexuali, iar un sfert dintre barbati pentrec la fel de mult timp pentru a-si face toaleta dimineata ca iubitele lor.
Partea cea mai ciudata este ca majoritatea barbatilor au in topul preferintelor de igiena personala, epilatul. Se pare ca 30% dintre barbati se epileaza, inclusiv inghinal, si 20% din ei se penseaza periodic. Iar si mai ciudat, potrivit studiului, este ca 11% dintre barbatii peste 30 de ani folosesc farduri. Prefera creioanele corectoare si fondul de ten sau cremele autobronzante.
„Aceste observatii confirma faptul ca exista o tendinta catre metrosexualitate in ultimii ani. Femeile nu sunt singurele care vor sa copieze vedetele preferate”, a declarat Rakesh Aggarwal, fondatorul site-ului de cosmetice.
Ce este un metrosexual ?
METROSEXUAL: Neologism aparut in Anglia dupa ani ’90, se defineste a fi persoana de sex masculin ce are un comportament feminin in ingrijirea estetica (epilare, pensare, manichiura, pedichiura e.t.c. )dar uneori si in gesturi.
Este cu totul altceva decat homosexual sau bisexual ! Deci metrosexualii sunt barbati care au infatisari, trasaturi femeiesti, care isi ingrijesc prea mult imaginea fara a fi homosexuali insa.
Citeste si: http://www.lyla.ro/