Îţi doreşti o schimbare în carieră? Noi îţi oferim oportunitatea de dezvoltare profesională în cadrul companiei noastre. Echipa Amicii Building SRL are câteva posturi disponibile și face angajări. Iată ce se așteaptă de la tine și ce avantaje poți obține muncind aici:
Compania Amicii Building face angajări și te aşteaptă într-o echipă dinamică, alături de un colectiv tânăr şi profesionist. Se caută:
Inginer Instalații în construcții
Cerinţe:
Studii superioare tehnice profil instalaţii;
Experienţa minim 3 ani în execuţie proiecte;
Experienţă în coordonarea execuţiei instalaţiilor;
Abilităţi de organizare, flexibilitate, adaptabilitate la situaţii diverse;
Competenţe Proiectare şi Execuţie instalaţii electrice, termice şi sanitare;
Cunoaştere operare program calcul: paratrăznet şi putere electrică instalată;
Disponibilitate pentru program prelungit;
Permis de conducere categoria B;
Fără cazier
Responsabiliţăti:
Organizarea, controlarea, verificarea activităţii şantierului şi asigurarea execuţiei, desfăşurării şi finalizării lucrărilor în concordanţă cu proiectul, normele şi condiţiile de calitate, termenele stabilite, conform cerinţelor contractuale;
Realizarea şi urmărirea graficelor de execuţie;
Elaborare devize;
Întocmirea listelor de cantităţi şi efectuare antemăsurători;
Evaluarea și raportarea periodicã până la finalizarea proiectului, verificarea lucrărilor executate.
Conducător utilaj greu (MERLO telescopic)
Cerinţe:
Experienţa minim 2 ani în domeniul construcţiilor civile (blocuri, vile) şi industriale (hale industriale, sedii instituţii diverse, poduri, stadioane);
Experienţa pe diverse materiale şi echipamente de lucru;
Posesor permis auto;
Autorizaţie ISCIR valabilă (pentru macaragii);
Calificare în domeniu;
Fără cazier;
Responsabilităţi:
Îndeplinirea sarcinilor de lucru într-un mod profesional;
Seriozitate şi adaptabilitate;
Disponibilitate pentru eventuale formări profesionale;
Disponibilitate efectuare ore suplimentare;
Inginer constructor
Cerinţe:
Studii superioare profil construcţii;
Experienţã în execuţie - minimum 3 ani;
Disponibilitate la deplasãri în şantierele companiei;
Cunoştiinţe operare PC;
Experienţã program devize: eDevize, IntelSoft;
Cunoştiinţe operare:AutoCad, ArhiCad, program de calcul structural;
Carnet de conducere categoria B;
Fără cazier;
Responsabilităţi:
Coordonarea activităţilor din şantier din punct de vedere al execuţiei lucrărilor;
Elaborare devize;
Întocmirea listelor de cantităţi şi efectuare antemăsurători;
Întocmire dispoziţii de şantier şi cartea construcţiei;
Monitorizarea execuţiei, din punct de vedere al cantităţilor, conformităţii cu proiectul, calităţii şi respectării termenelor;
Gestionarea, coordonarea şi repartizarea utilajelor, logisticii, resurselor în funcţie de nevoile şantierului şi de stadiul proiectului;
Coordonarea activităţii subantreprenorilor;
Studierea planurilor şi urmărirea punerii lor în practică;
Colaborarea cu beneficiarul şi informarea constantă a acestuia privind evoluţia lucrărilor.
Gestionar depozit
Cerinţe:
•Experienţa profesionalã în domeniu minim 1 an (lucru în depozit);
•Studii medii finalizate cu diplomã de bacalaureat;
Etica, integritate profesionalã;
•Capabil de a-şi seta corespunzãtor prioritãţile şi de a lucra în echipã;
•Abilitãţi bune de planificare şi organizare;
•Spirit organizatoric;
•Punctualitate;
•Disponibilitate la program prelungit;
•Utilizare PC (sistem de gestiune, MS Office);
•Fãrã cazier.
Responsabiliţãti:
•Responsabil de coordonarea operaţiunilor cu marfã în depozitul de care rãspunde: recepţie, pãstrare în condiţii optime, pregãtirea livrãrilor;
•Asigurã activitãţile de gestiune pentru mãrfurile din depozit conform normelor şi procedurilor în vigoare;
•Respectã legislaţia de gestiune a stocurilor;
•Utilizeazã eficient spaţiul de depozitare a mãrfurilor;
•Indeplinirea la timp şi întocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic;
•Utilizarea şi pãstrarea în bune condiţii a documentelor cu regim special;
•Asigurã ordinea şi curãţenia în depozit, pentru pãstrarea în bune condiţii a produselor stocate în depozit;
•Respectarea prevederile normativelor interne şi procedurile de lucru privitoare la postul sãu.
Noi oferim:
•Pachet salarial atractiv;
•Un mediu de lucru plãcut şi dinamic într-o companie în plinã expansiune;
•Contract de muncã pe perioadã nedeterminatã.
Beneficii:
•Pachet salarial atractiv;
•Un mediu de lucru plãcut şi dinamic într-o companie în plinã expansiune;
•Contract de muncã pe perioadã nedeterminatã.
Trimite C.V.-ul tău pe office@amiciibuilding.ro sau sună la numărul de telefon 0740.15.88.84 pentru mai multe informații.
4635 vizualizari
loading...
404 Not Found
Server Error
404
Page Not Found
This page either doesn't exist, or it moved somewhere else.
Avertisment: Introducerea comentariilor la articol este posibilă doar autentificat cu contul de FaceBook. Autorul comentariului va fi singurul responsabil de conținutul acestuia și își va asuma eventualele daune, în cazul unor acțiuni legale împotriva celor publicate pe site.
NOTĂ: Bistrițeanul.ro vă roagă să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în articol. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse cititorilor care au postat un comentariu sau persoanelor despre care se scrie în articol, se va sancționa prin cenzurarea partială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta comentarii.