80 de romani, intre care si zece copii, asteapta de mai bine de 13 ore intr-o gara din Arad sa-si continue calatoria spre Spania - anunta Realitatea.net. Autocarul firmei bistritene Tabita Tour s-a defectat aseara.
"Autocarul in care calatoreau s-a defectat in vama Turnu dupa ce, spun oamenii, apucasera sa dea banii colectati pentru trecerea frontierei. Au fost adusi inapoi in Arad si abandonati fara sa li sa spuna nimic. Pasagerii au spus ca autocarul a inceput sa dea semne ca se defecteaza inca din Alba Iulia, insa au reusit sa ajunga pana in vama Turnu. Acolo au aflat ca trebuie sa dea intre doi si cinci euro de persoana pentru a trece frontiera fara probleme. Intre timp autocarul s-a defectat aproape de tot, iar oamenii au fost dusi cu greutate intr-o gara din Arad. Acestia se afla inca acolo si asteapta un semn de la firma de turism. Singurul lucru care l-a facut firma pentru ei a fost sa le trimita o felie de pizza si o sticla cu suc", informeaza Realitatea.net
In autocar se afla 80 de muncitori romani care se intorceau la munca in Spania dupa ce si-au petrecut concediul in tara. Autocarul, apatinand firmei Tabita Tour, s-a defectat aseara, in jurul orei 22:30. Pentru aceasta calatorie pasagerii, printre care se afla si zece copii, au platit intre 80 si 100 de euro.
Pasagerii sunt din Bistrita, Cluj, Alba si Deva si asteapta ca cineva de la firma Tabita Tour sa le puna la dispozitie un alt autocar pentru a-si putea continua calatoria.
UPDATE: 13:04
Un reprezentant al firmei a ajuns in urma cu putin timp, in zona in care se aflau pasagerii si a declarat presei aradene ca situatia se va remedia in cursul acestei zile. Acesta a mai adaugat ca in astfel de cazuri termenul limita de a rezolva problema este de 16 ore si ca un autocar se afla deja pe drum pentru a-i prelua pe oameni.
Pasagerii au dormit noaptea trecuta in autocar.
UPDATE: 14:40
Directorul general Filadelfia Group, Ioan Sighiartau, a declarat pentru Bistriteanul.ro ca "incercam sa remediem situatia creata cat mai repede posibil pentru ca intelegem cat de important este pentru calatorii nostri sa ajunga la destinatie la timp si in siguranta. Am trimis un reprezentant al companiei la Arad imediat ce am aflat ca au aparut defectiuni tehnice pe traseu. Autocarul este extrem de performant, fiind de provenienta nemteasca. Capacitatea superioara de 80 de locuri ingreuneaza putin procesul de preluare a calatorilor, insa va asigur de rezolvarea acestui incident in cele 16 ore prevazute de legea privind responsabilitatea transportatorilor fata de pasageri. Va pot de asemenea asigura ca toti calatorii primesc ingrijirile noastre (acomodare & masa). Este o situatie neprevazuta si neplacuta si pentru noi pentru ca autocarul a fost verificat minutios inainte si era in stare perfecta la plecare. Un alt autocar este deja pe drum si de indata ce va ajunge in Arad va prelua calatorii"