Eşti martor la un eveniment care poate deveni o ştire? Sună-ne sau trimite un mesaj pe Whatsapp la 0728237215! | Ai filmat sau fotografiat o situaţie inedită care poate deveni o ştire? Trimite un e-mail pe adresa: redactia@bistriteanul.ro |

RECOMANDĂRI
Casa Cu Bere, Italtextil, IMP România și Central Motors fac angajări! Alte locuri de muncă disponibile:
FOTO/VIDEO - Și-a salvat camarazii de la moarte, în Afganistan, iar acum își pune din nou viața în pericol pentru a-și face bine fiul
EXCELENT: Diana Spătărescu, elevă în clasa a XI-a la Infoel, a câștigat Premiul Gopo – echivalentul Oscarurilor românești
FOTO - Organizația Off-Road Năsăud, la Casa Sf. Iosif din Odorheiu Secuiesc: «Am primit mai mult decât am dăruit»
FOTO/VIDEO - INEDIT! Vă e dor de roșiile din grădina bunicilor? Vă ajută un liceu din Bistrița
FOTO: Descoperă tendințele sezonului în noua colecție Sense SS 2018!
Două prietene impresionează creând evenimente de poveste. Au atâta imaginație că nu se repetă vreodată…
BISTRIȚA / VIDEO: Epilare facială definitivă prin electroliză la Salon La Belle Femme

  71 vizitatori online


REDACȚIA:
Tel: 0728-237 215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
whatsapp icon0728-237 215
Redactor Șef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0754-777.536
JURIDIC
Redacția beneficiază de serviciile Cabinetului de avocatură ARIS CUPȘA, Bistrița, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015



143 de bistriteni au reclamat serviciile proaste de cablu, internet si telefonie

17/03/2011 09:23:30 Andreea LEDER  
Bistritenii sunt nemultumiti de firmele care distribuie servicii de televiziune prin cablu, internet, telefonie fixa sau mobila. Acestia reclama ca atunci cand au defectiuni, angajatii firmei furnizoare nu se deplaseaza rapid la fata locului. O alta nemultumire este legata de faptul ca li se emit facturi chiar daca au incetat contractul.

Reprezentantii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor, impreuna cu cei de la Prefectura Bistrita-Nasaud, au sustinut zilele trecute o dezbatere publica cu ocazia Zilei Mondiale a Drepturile Consumatorilor.

Evenimentul s-a desfasurat in sala mare de sedinte a Prefecturii Bistrita-Nasaud. In cadrul acestei dezbateri publice, reprezentantii CJPC BN au prezentat un raport, de pe anul 2010, referitor la bistritenii nemultumiti de firmele care distribuie servicii de televiziune prin cablu, internet, telefonie fixa sau mobila.

Numai anul trecut, pragul CJPC BN a fost trecut de 128 de bistriteni care au depus reclamatii impotriva firmelor furnizoare de astfel de servicii. Conform reprezentantilor CJPC, o parte dintre bistritenii nemultumiti au reclamat faptul ca au aparut defectiuni in timpul furnizarii serviciilor, iar deplasarea la fata locului a personalului insarcinat cu remedierea deficientelor s-a facut cu intarziere.

Majoritatea defectiunilor au aparut in special la internet, unde au fost inregistrate numeroase intreruperi si viteza redusa de accesare, dar si privind calitatea emisiei prin cablu unde bistritenii reclama imagine necorespunzatoare pe diferite canale de televiziune.

Alti bistriteni s-au plans comisarilor ca au intocmit toate actele necesare pentru a-si rezilia contractele de furnizare de servicii, iar angajatii firmelor nu le-au inregistrat si le-au emis facturi in continuare.

Exista firme de telefonie fixa sau mobila care apeleaza telefonic consumatorul si il intreaba daca doreste sa-i fie prelungit contractul, punandu-i la dispozitie alte oferte. Dupa o luna, cetateanul constata ca pe langa faptul ca i-a fost prelungit contractul trebuie sa scoata si mai multi bani din buzunar.

Acesta a fost un alt motiv pentru care bistritenii au depus reclamatii la sediul CJPC. Reprezentantii CJPC au mai afirmat zilele trecute, in cadrul dezbaterii publice, ca “unele companii din acest domeniu de activitate, mai ales cele care se afla intr-o perioada de extindere a retelelor si de incheiere de contracte cu consumatorii, intarzie achizitionarea si instalarea la domiciliul acestora a unor echipamente, ca de exemplu telefoane fixe, modem-uri, decodoare si a altor echipamente necesare furnizarii serviciilor. La fel firmele prestatoare de servicii recurg pe parcursul derularii contractelor incheiate cu consumatorii la o marire a tarifelor sau la introducerea unor taxe suplimentare ca aceea cu denumirea de “taxa de mentenanta”, bazandu-se pe o clauza din contracte potrivit careia tarifele pot fi modificate in functie de evolutia ulterioara a pietei”.

Din acest motiv o companie a fost amendata succesiv de comisarii CJPC cu amenzi de 30.000 lei, respectiv 60.000 lei pentru cresterea nejustificata a tarifului la furnizarea serviciului TV cablu.

In primele doua luni ale acestui an, au mai fost depuse inca 15 reclamatii de catre bistritenii nemultumiti de astfel de servicii.

1800 vizualizari


loading...


404 Not Found

Server Error

404

Page Not Found

This page either doesn't exist, or it moved somewhere else.


That's what you can do




Avertisment:
Introducerea comentariilor la articol este posibilă doar autentificat cu contul de FaceBook. Autorul comentariului va fi singurul responsabil de conținutul acestuia și își va asuma eventualele daune, în cazul unor acțiuni legale împotriva celor publicate pe site.

NOTĂ: Bistrițeanul.ro vă roagă să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în articol. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse cititorilor care au postat un comentariu sau persoanelor despre care se scrie în articol, se va sancționa prin cenzurarea partială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta comentarii.


CAUTARE
STIRILE DE AZI

Publicitate
Certificat Web Certificat Web RSS - Ia stiri de aici Aboneaza-te la FeedBurner
Reproducerea totală sau parțială a materialelor este permisă numai cu acordul expres al Bistriteanul.Ro.
© Copyright 2008 - 2025 Bistrițeanul.ro