Consilierii municipali vor fi chemați în această săptămână să aprobe Planul Urbanistic al viitorului supermarket Cash & Carry Selgros. Noul magazin va fi construit în viitorul Retail Park din spatele pieței de la ruși, iar magazinul va fi unul mai mic, decât cele cu care brașovenii și-au început afacerile.
Viitorul Selgros care se va deschide la Bistrița, cel mai probabil în vara anului viitor, va avea o suprafață de 4000 m², făcând parte dintr-un proiect nou de dezvoltare al companiei care gestionează magazinele Selgros.
Până acum au fost inaugurate două magazine de acest tip la Târgu Mureș și Alba Iulia, supermarketul de la Bistrița urmând să fie al treilea magazin al celor de la Selgros, cu o suprafață de vânzare de 4000 m², comparativ cu 10.000 de metri pătrați cât au magazinele standard Selgros.
Compania anunță că sortimentul de mărfuri este același, însă gama de articole nealimentare este una mai restrânsă.
Planul urbanistic zonal va intra în dezbaterea aleșilor de la Primăria Bistrița în această săptămână, după ce Agenția pentru Protecția Mediului a stabilit că planul va fi adoptat fără aviz de mediu deoarece nu necesită o evaluare de mediu.
SC Selgros Cash & Carry SRL împreună cu SC Matrix Development SA au achiziționat o suprafață de aproape 67.000 m², în spatele complexului Penny-Altex, unde a funcționat compania UCTA, zona în care intenționează să dezvolte un Retail Park.
Cei de la Selgros sunt ceva mai avansați cu proiectele, dacă totul va decurge conform planurilor acestora în luna ianuarie compania intenționează să înceapă lucrările de amenajare ale viitorului magazin care va fi inaugurat cel mai probabil în termen de cinci luni de la începerea lucrărilor adică în vara viitoare.
Supermarketul Selgros face parte dintr-un proiect mai amplu, prin care în această zonă urmează să fie construită și o zonă de shopping, cu o suprafață de 15.000 de metri pătrați, din care 6.000 reprezintă zona de food-cort.
În noul Retail Park care, cel mai probabil va fi inaugurat spre finalul anului viitor, se vor regăsi companii precum KFC, McDonald's, H&M și C&A.
În planul urbanistic care intră în dezbaterea aleșilor în ședința extraordinară din această săptămână se arată că, dezvoltatorul intenționează să construiască pe lângă magazinul propriu-zis și o parcare cu 200 de locuri, dar și o zonă verde, drumuri, trotuare, căi de acces, întreaga investiție fiind evaluată la aproximativ 15 milioane de euro.