Concursul de tip „treasure-hunt” (vânătoare de comori) organizat de Municipiul Bistrița continuă până la sfârșitul lunii martie. Participanții trebuie să parcurgă un traseu care să includă un număr de minimum 10 unități comerciale care sunt înscrise pe o hartă comercială care poate a fi procurată de la Centrul de Informare Turistică sau parteneri:
Marele premiu al competiției este un pachet romantic oferit de „Hotel METROPOLIS”.
Totodată, se desfășoară pe Facebook, pe pagina Bistrita Center Shops, un concurs în urma căruia se pot câștiga 45 premii constând în produse, servicii, reduceri la îmbrăcăminte și la pachetele turistice, gravuri, albume de artă, dar și bilete la concerte, expoziții și spectacole, din partea partenerilor.
Pentru detalii privind concursul, consultă Regulamentul acestuia la Centrul de informare turistică sau la partenerii concursului.
Regulamentul este disponibil și pe pagina de Facebook Bistrita Center Shops.
Tragerea la sorţi va avea loc în data de 31.03.2018, ora 13:00, în cadrul unui eveniment de promovare, care se va desfășura în centrul istoric.
Partenerii concursului sunt: METROPOLIS, Vatra, Casa doamnelor, Pasha Man, Trend, Cadouri drăguţe, Amaretto, Outlet No.33, Velvet, Shop Rock, Sports Center, Norocel, Play, Ninette, Prestige, Vienna Cafe, Wens, Galeria de Artă Concentric, Centrul Cultural Municipal, Centrul Multicultural Sinagoga, Muzeul Județean, ARCADE 24, Villa, Pizza de casă, Lordinu, Copacul de cafea, Cora, Zona 27, La Duchessa di Parma, Asociația Produs în Bistriţa-Năsăud, Papillon, Sweet Art, Cofiseria Cristina, Petermann, Gusto Bottega, Nadine, Perfect Wedding Dress, For you.
Partener media ZILE ȘI NOPȚI