CFR a anunţat că trenurile blocat în zona Izvoru Mureşului – Gheorgheni au pornit spre destinaţie în urmă cu aproximativ o oră. Călătorii aflaţi între spun că trăiesc clipe de coşmar!
CFR a anunţat într-un comunicat că trenurile blocate în judeţul Harghita (detalii aici)din cauză că locomotiva unui tren de marfă a deraiat şi a blocat calea, au pornit în jurul orei 12.30 spre destinaţie.
„Companiile feroviare CFR SA şi CFR Călători cer scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de acest eveniment şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au avut drept scop reluarea circulaţiei în conditii de siguranţă”, se mai arată în comunicatul trimis de CFR.
Trenul Bucureşti – Bistriţa Nord va ajunge la destinţie în jurul orelor 16.00-16.30, trenul Mangalia – Satu Mare va ajunge la Sărăţel în jurul orei 15.30, iar trenul Bistriţa – Bucureşti va ajunge în capitală în jurul orei 18.30.
Două cititoare Bistriteanul.ro, aflate în trenul care se deplasa de la Bistriţa la Bucureşti, ne-au semnalat faptul că CFR nu le-a pus dispoziţie sandviciuri şi cafea, aşa cum compania anunţa în comunicatul trimis dimineaţă, ci doar biscuiţi şi apă pentru unora dintre călători, după nu mai puţin de 10 ore de aşteptare!
„Mă aflu în trenul ce se deplasa dinspre Bistriţa spre Bucureşti şi as vrea să clarific faptul ca CFR nu a distribuit sandwich-uri şi cafea, ci doar biscuiţi şi apa, care nu au fost îndeajuns pentru toţi călătorii şi au fost distribuiţi abia dupa 10 ore de aşteptare. De asemenea, gara din Gheorgheni a rămas fără bani în casa de marcat, aşa că nu toţi cei care au părăsit trenul şi-au putut recupera banii plătiţi pe bilet”, ne semnalează Casandra Boruzescu.
„Vreau să adaug la ceea ce a spus Casandra că în acest tren sunt oameni în vârstă şi copii care au stat în frig o noapte întreagă, iar cei care au vrut să ia autobuze au fost nevoiţi să le plătească singuri. Motivul real pentru care am aşteptat atâta timp şi încă aşteptăm nu este problema trenului de marfă în sine, ci faptul că cele trei comisii care ar fi trebuit să sesizeze problema nu au putut ajunge decât dupa 10 ore. Mulţumim, CFR!”, ne-a semnalat şi Miruna Costreie.