Ne bucurăm să anunțăm continuarea unui proiect unic în România - Școala de Mers pe Munte. Proiectul demarat anul trecut de Asociația Tășuleasa Social și Coca-Cola HBC România continuă și în 2016.
Luni, 13 iunie, de la orele 19.00, locuitorii din Bistrița vor avea ocazia să participe la prezentarea proiectului și să discute cu reprezentanții acestuia. Numărul mare de persoane din Bistrița ce au aplicat în anul 2015 ne motivează să prezentăm proiectul în oraș din nou. Prezentarea va avea loc la Casa Armatei, din Parcul Municipal.
În 2015 am organizat prima ediție a Școlii de Mers pe Munte, prin care am instruit 300 de persoane dornice să învețe ce înseamnă lecția muntelui. Este prima formă de curs de drumeție montană/ hiking destinată persoanelor adulte, în cadrul căruia se prezintă cunoştinţe teoretice și practice în mod structurat. Faptul că în 2015 am avut cereri de înscriere de două ori mai multe decât locuri pentru participanți, că am primit feedback pozitiv de la cursanți atât pe parcursul proiectului cât și după finalizarea acestuia, ne încurajează să demarăm o nouă promoție a Școlii de Mers pe Munte.
Proiectul oferit gratuit de Coca-Cola HBC România și dezvoltat de Asociația Tășuleasa Social se va adresa și în acest an persoanelor cu vârste peste 18 ani, dornice să îşi însuşească un stil de viaţă activ prin acumularea de cunoştinţe necesare mersului pe munte și prin punerea acestora în practică. Vom avea 300 de cursanți care în urma unui proces de selecție vor participa la cursuri teoretice organizate pe parcursul a 2 zile în campusul Tășuleasa Social, cursuri urmate de 2 zile de drumeții cu campare în natură. Drumețiile se vor desfășura sub supravegherea unor instructori atestați .
Educația este motorul care pune în mișcare toate acțiunile Tășuleasa Social. De aceea, ne propunem și în acest an instruirea unor tineri din Țara Dornelor cu privire la mediul înconjurător, la protejarea acestuia și la potențialul turistic al cadrului natural din zonă. În acest scop, vom pune la dispoziția a 10 tineri din zonă un curs prin care aceștia vor putea să fie instruiți si certificați ca ghizi locali de turism.
Cu un istoric de peste 15 ani, Asociatia Tășuleasa Social a dezvoltat proiecte de voluntariat în domenii extinse, de la educația cu privire la mediul înconjurător la promovarea unui stil de viață activ și educația civică a tinerelor generații. Principalele proiecte Tășuleasa Social sunt: acțiuni de împădurire împreună cu voluntari, taberele de copii din campusul propriu, Școala de Mers pe Munte, Maratonul Via Maria Theresia, Camionul de Crăciun, sau proiectul Ziua Bună. Aceste proiecte se desfășoară în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, Die Johanniter, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank etc.
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Coca-Cola HBC este lider al industriei de băuturi în Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial cât si european) și este totodată inclusă în FTSE4Good Index. În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori.
În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România. Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați site-urile www.coca-colahellenic.ro și www.thecoca-colacompany.com.
Mai multe informații referitoare la acest proiect și condițiile de participare pot fi obținute accesând site-ul
www.facebook.com/scoalademerspemunte
www.facebook.com/tasuleasasocial
Contacte și adrese utile :
Iulian Gabor, responsabil de proiect, tel : 0743573351,
email: iulian@tasuleasasocial.ro