Proiectele de turism ale județului sunt asumate pe rând de președintele CJ, dar și de vicepreședintele CJ. În timp ce Radu Moldovan își calculează fiecare ieșire publică, Dorin Popescu trage foc la oala lui în conferințele de partid.
În cazul pârtiilor de schi, proiect turistic de amploare pentru comunitate, vicepreședintele CJ a ieșit public și a spus că județul va avea parte de un boom turistic și pârtii de schi în mai multe zone. Popescu i-a luat fața lui Radu Moldovan când acesta se afla la București. Asta deoarece proiectul respectiv a fost asumat de președintele Consiliului Județean, care s-a jurat că va dezvolta județul în acest sens, încă din campania electorală.
La câteva zile distanță de la ieșirea obraznică a lui Popescu, a urmat un exercițiu de forță prin aducerea nepotului lui Stoker la Bistrița și conturarea unui proiect de promovare a brandului Dracula de către președintele CJ.
Dorin Dobra a intuit potențialul acestui mit și încă din vară a demarat câteva acțiuni sterile, dar nimic concret, doar intenții lăudabile. La partea de imagine, foarte probabil Radu Moldovan își va asuma acest proiect.
În altă ordine de idei, Radu Moldovan și Dorin Popescu au fiecare fotograf personal, atât la acțiunile în teren, cât și la ședințele județene. (Bogdan Ivan în calitate de purtător de cuvânt al instituției și Florin Puțura în calitate de consilier a lui Dorin Popescu). Șicanele celor doi lideri județeni sunt evidente, iar Moldovan și Popescu NU rateaza nicio inaugurare în tandem. Doar proiectele turistice îi separă, când fiecare caută să ia fața celuilalt.
De remarcat că toate aceste inițiative sunt doar proiecții ale administrației județene și încă nu există direcții clare de finanțare pe turism, ci doar speranțe de parteneriate publice-private sau finanțări nerambursabile în perspectivă.