Eşti martor la un eveniment care poate deveni o ştire? Sună-ne sau trimite un mesaj pe Whatsapp la 0728237215! | Ai filmat sau fotografiat o situaţie inedită care poate deveni o ştire? Trimite un e-mail pe adresa: redactia@bistriteanul.ro |

RECOMANDĂRI
Casa Cu Bere, Italtextil, IMP România și Central Motors fac angajări! Alte locuri de muncă disponibile:
FOTO/VIDEO - Și-a salvat camarazii de la moarte, în Afganistan, iar acum își pune din nou viața în pericol pentru a-și face bine fiul
EXCELENT: Diana Spătărescu, elevă în clasa a XI-a la Infoel, a câștigat Premiul Gopo – echivalentul Oscarurilor românești
FOTO - Organizația Off-Road Năsăud, la Casa Sf. Iosif din Odorheiu Secuiesc: «Am primit mai mult decât am dăruit»
FOTO/VIDEO - INEDIT! Vă e dor de roșiile din grădina bunicilor? Vă ajută un liceu din Bistrița
FOTO: Descoperă tendințele sezonului în noua colecție Sense SS 2018!
Două prietene impresionează creând evenimente de poveste. Au atâta imaginație că nu se repetă vreodată…
BISTRIȚA / VIDEO: Epilare facială definitivă prin electroliză la Salon La Belle Femme

  184 vizitatori online


REDACȚIA:
Tel: 0728-237 215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
whatsapp icon0728-237 215
Redactor Șef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0754-777.536
JURIDIC
Redacția beneficiază de serviciile Cabinetului de avocatură ARIS CUPȘA, Bistrița, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015



Protectia Consumatorilor in proces cu Orange pentru amenzi de 50.000 lei

04/05/2011 09:08:51 Andreea LEDER  
Comisarii de la Protectia Consumatorilor au aplicat anul trecut trei amenzi in valoare totala de 50.000 de lei celor de la Orange pe motiv ca ar fi "umflat" factura unei bistritence si ca nu ar fi respectat si alte prevederi legale. Reprezentantii Orange au contestat amenzile in instanta.

L.D., a incheiat un contract de abonament de 14 euro cu angajatii firmei de telefonie mobila Orange. In cadrul aceluiasi abonament au fost activate automat serviciile suplimentare de internet.

Prin activarea acestor servicii suplimentare, L.D. avea acces la internet pe mobil fara a achita o taxa lunara, ci doar costurile utilizarii acestora, dupa cum era foarte clar mentionat in contract - utilizarea lor presupune costuri suplimentare.

La cateva luni dupa ce a incheiat contractul cu firma de telefonie mobila, femeia a incurcat cartela SIM cu o alta, asa ca a facut cost suplimetar. Aceasta a intocmit o cerere prin care le-a spus reprezentantilor Orange ceea ce i s-a intamplat, si anume ca a facut costul suplimentar din greseala.

Cei de la Orange i-au dat posibilitatea sa plateasca esalonat suma de pe factura. Nemultumita de raspuns, femeia a depus o plangere la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Bistrita-Nasaud.

Comisarii au efectuat un control la punctul de lucru al SC Orange Romania SA, in luna februarie a anului trecut, si au analizat contractul incheiat intre cele doua parti. Cu aceasta ocazie au fost stabilite o serie de abateri: „costurile suplimentare aferente serviciilor suplimentare nu sunt precizate concret in contract, prin tarifele aferente costurilor, exista doua tipuri de cartele sim (voce si date) identice ca format si inscriptionari, cartele care pot genera confuzii in ceea ce priveste utilizarea acestora de catre consumatori, fapt care s-a si intamplat in speta. In contract nu exista o clauza prin care prestatorul de servicii se obliga sa notifice consumatorul cu 30 de zile inainte de data la care contractul se prelungeste in mod automat, in vederea formularii in scrise de catre consumator a unei optiuni de prelungire a acestuia”, a declarat pentru Bistriteanul.ro, purtatorul de cuvant a Tribunalului Bistrita-Nasaud, Dana Ceuca.

Asa ca, comisarii de la Protectia Consumatorilor, le-au aplicat reprezentantilor Orange trei amenzi in valoare totala de 50.000 lei.

„Am aplicat trei amenzi in valoare totala de 50.000 reprezentantilor firmei de telefonie mobila Orange Romania SA pe motiv ca nu au respectat toate prevederile legale in ceea ce priveste consumatorul. O bistriteanca a venit si a depus o plangere prin care se declara nemultumita de serviciile oferite de firma de telefonie mobila. Noi am gasit o serie de nereguli, astfel ca, i-am amendat. In cazul a doua dintre amenzile aplicate care au fost contestate de firma, instanta a decis ca noi avem dreptate, iar una a fost respinsa”, a declarat pentru Bistriteanul.ro, comisarul sef de la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului, Dina Suciu.

4222 vizualizari


loading...


404 Not Found

Server Error

404

Page Not Found

This page either doesn't exist, or it moved somewhere else.


That's what you can do




Avertisment:
Introducerea comentariilor la articol este posibilă doar autentificat cu contul de FaceBook. Autorul comentariului va fi singurul responsabil de conținutul acestuia și își va asuma eventualele daune, în cazul unor acțiuni legale împotriva celor publicate pe site.

NOTĂ: Bistrițeanul.ro vă roagă să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în articol. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse cititorilor care au postat un comentariu sau persoanelor despre care se scrie în articol, se va sancționa prin cenzurarea partială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta comentarii.


CAUTARE
STIRILE DE AZI

Publicitate
Certificat Web Certificat Web RSS - Ia stiri de aici Aboneaza-te la FeedBurner
Reproducerea totală sau parțială a materialelor este permisă numai cu acordul expres al Bistriteanul.Ro.
© Copyright 2008 - 2024 Bistrițeanul.ro