300.000 de lei este dispusa primaria Bistrita sa cheltuie pentru servicii de publicitate in acest an. Legea prevede ca institutiile publice trebuie sa promoveze prin intermediul mass-media masurile administrative pe care le intreprind.
Unitatile administrativ-teritoriale au obligatia, conform legii, sa informeze cetatenii cu privire la actiunile si deciziile pe care le intreprind. Cel mai bun si eficient mijloc de a informa este mass-media, fie ea presa scrisa, presa online, televiziune sau radio.
Tocmai de aceea, Primaria Bistrita a alocat un buget de 300.000 de lei pentru promovarea activitatilor si a hotararilor de importanta majora pentru bistriteni pe care le ia municipalitatea.
Autoritatile locale vor desemna castigatorii pentru promovarea actiunilor intreprinse si desfasurate de Primariei Bistrita in urma unei licitatii.
Cei care sunt interesati sa promoveze activitatea celor de la primarie isi pot depune dosarele pana in 14 martie la ora 12.00.
Licitatia va avea loc in data de 14 martie, cu incepere de la ora 13.00, in sala de sedinte a Primariei Bistrita.
“Castigator va fi desemnat cel care va oferta pretul cel mai scazut. Bugetul estimat pentru promovare pe intreg anul 2011 este de 300.000 de lei. Castigatorul va semna un contract pe 9 luni de zile” a declarat pentru Bistriteanul.ro purtatorul de cuvant al Primariei Bistrita, Mihai Rusti.
Anul trecut, pentru lunile noiembrie si decembrie a fost alocat un buget de 21.000 de lei pentru promovarea actiunilor si deciziilor intreprinse de Primaria Bistrita.