Primăria Municipiului Bistriţa caută o firmă care să-i facă publicitate. Potrivit legii, instituţiile publice sunt obligate prin intermediul mass-mediei să îşi promoveze măsurile administrative pe care le iau. Pentru aceste servicii municipalitatea a alocat în acest an 167.000 de lei.
Unităţile administrativ-teritoriale sunt obligate conform legii să informeze cetăţenii despre deciziile pe care le iau şi măsurile pe care le întreprind. Cel mai eficient mod de a face acest lucru este promovarea prin intermediul presei, fie ea scrisă, on-line, televiziune sau radio.
Primăria Bistriţa a alocat în acest an un buget de 167.000 de lei pentru a-şi promova acţiunile şi măsurile întreprinse care au o importanţă majoră pentru bistriţeni.
Pentru stabilirea firmei care să se ocupe de publicitate Primăria Bistriţa va organiza o licitaţie în data de 4 iulie. În funcţie de oferte se va alege firma care se va ocupa de imaginea instituţiei, iar prioritate va avea oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
Anul trecut pentru aceleaşi servicii a fost alocată suma de 300.000 de lei. În urma licitaţiei s-a stabilit că firma Sepia Print va fi cea care va mediatiza acţiunile Primăriei Bistriţa. În 2011, 110.000 de lei a plătit municipalitatea pentru publicitatea de care a avut parte.