Casa EMA a desfăşurat cea de-a 3-a ediţie a campaniei “Casa EMA vrea să te mişte!” cu ocazia sărbătorilor Pascale, implicând organizații non-guvernamentale locale.
Începută în 2012 ca o campanie de responsabilitate socială, prima de acest fel a complexului Casa EMA, „Casa EMA vrea sa te miște!” a ajuns un punct de referinta pentru perioada sărbătorilor de Paști. În acest an am continuat tradiția edițiilor anterioare și am solicitat unor ONG-uri locale să își prezinte proiectele lor sociale sau de voluntariat prin intermediul Casei EMA – a paginii noastre de facebook – dar și a partenerilor acestui proiect – TV Bistrița și Bistrițeanul.ro.
Astfel că, timp de 2 săptămîni, cele 6 proiecte participante au beneficiat de expunere media, cu scopul principal de a se face cunoscute. Datoria participanților la campanie a fost sa le studieze și, ulterior, să aleagă și să voteze proiectul preferat. Finalitatea, ca de obicei, a însemnat donarea unei sume din încasările Casei EMA din data de 20 aprilie 2014, prima zi de Paști, către proiectul organizației invingătoare.
Anul acesta au participat 6 ONG-uri: Grădinița Socială Benita, Centrul Lacrima – „Și noi putem schimba fața lumii”, Fundația Inocenții – „Olimpiada Inocenților”, Asociația Ascendent – „Ascendent și nonformal la Centrul de Educație Incluziva nr. 1 Bistrita”, Fundația Progress – „Bistrița mea, secretul meu!” și Asociația Tineri pentru Comunitate – „Lecturi Terapeutice”. Procesul de votare a fost unul foarte interesant, lupta dându-se până la capăt, iar rezultatele au dat câștigător proiectul propus de Fundația Progress, „Bistrița mea, secretul meu”.
Mai multe detalii despre acesta puteti afla de AICI.
În urma eforturilor susținute, câștigătorii au primit 800 de lei din partea Casei EMA pentru a finanța această inițiativă interesantă iar noi vom urmări îndeaproape desfășurarea proiectului și vom încerca să participăm activ la dezvoltarea acestuia.
Dorim, de asemenea, să subliniem faptul că unul din obiectivele secundare ale acestei campanii a fost de a populariza proiectele ONG-urilor partenere, astfel încât, cele care nu au obținut finanțare prin intermediul acestei campanii, să devină vizibile și, eventual, să atragă susținere din alte surse. Încurajăm, așadar, persoanele interesate de astfel de activități să se implice, după posibilități – cu fonduri sau prin voluntariat – in aceste proiecte care aduc răspunsuri unor probleme sociale importante pentru comunitatea bistrițeană.
Casa EMA va continua pe drumul început în octombrie 2011 și vom susține activitatea ONG-urilor locale, încurajând în același timp mediul de afaceri la activități asemănătoare, pe principiul că responsabilitatea socială este o datorie a tuturor membrilor comunității!
Casa EMA
Responsabil proiect: Mihai Oprea
Marketing Manager