Fundatia Progress, cu proiectul "Voluntari-Gradinari pentru Gradinite", a fost cea mai votata organizatie non-guvernamentala pe facebook in cadrul campaniei cu scop caritabil "Casa Ema vrea sa te miste".Astfel ca,jumatate din veniturile incasate de Casa Ema, si anume circa 1100 lei, au fost redirectionati catre aceasta fundatie.
Pe parcursul saptamanii trecute Casa Ema a organizat o campanie cu scop umanitar. Campania s-a intitulat "Casa Ema vrea sa te miste" si a constat in donarea sumei de bani care a fost incasata in cea de-a treia zi de Paste unei organizatii non-guvernamentale.
Au fost desemnate trei organizatii non-profit si anume: Fundatia Progress a participat cu proiectul "Voluntari - Gradinari pentru Gradinite", Asociatia Ascendent cu proiectul Formula Ass "Alimentatie Sanatoasa si Sport", iar Asociatia Impact cu proiectul "Saptamana Nationala a Voluntariatului".
Bistritenii au putut decide catre care dintre cele trei fundatii vor merge banii. Acestia nu au trebuit sa faca decat sa intre pe adresa http://www.facebook.com/CasaEma si sa aleaga fundatia favorita. Votarea s-a putut face pana luni seara.
In urma voturilor, castigatoare a fost desemnata Fundatia Progress, catre care vor merge jumatate din veniturile care au fost incasate in cursul zilei de ieri, si anume suma de aproximativ 1100 lei.
"Am dorit sa organizam aceasta campanie, atat cu ocazia sarbatorilor pascale cat si cu implinirea a sase luni de cand a fost infiintata Casa Ema. Dorim sa sustinem si noi comunitatea bistriteana. Am vrut sa sustinem intr-un fel sau altul una dintre aceste fundatii atat prin promovare cat si financiar in masura in care am reusit. 50% din veniturile de ieri vor fi redirectionate unei dintre cele trei organizatii care au fost supuse la vot. Castigatoare a fost desemnata Fundatia Progress", a declarat in cadrul unei conferinte de presa Marketing Manager al Casei Ema, Mihai Oprea.
Casa Ema te asteapta zilnic sa-i treci pragul pentru ca numai aici poti sa ai partea de distractie si relaxare.