O investiţie de 57 de milioane de lei se face pentru modernizarea Gării Bistriţa, iar lucrările trebuiau, conform proiectului, să fie încheiate în vara acestui an. Constructorul, chiar dacă a primit plata la zi pentru tot ceea ce a muncit, nu a ţinut cont de termenul de finalizare, care a fost prelungit până în vara anului 2014.
"Lucrează la Gara Bistriţa firma Copisa. Întradevăr apar întârzieri în lucrările de modernizare dar promisiunea pe care a făcut-o constructorul e că se va încadra în termenul reeşalonat, cred că este vorba despre martie 2014, dacă bine îmi aduc aminte. E vina constructorului, am ajuns în situaţia foarte interesantă în care au bani, au bugetul aprobat, nu e problemă de bani, e problemă de execuţie fizică a lucrărilor", a declarat în cadrul unei conferinţe de presă directorul general al Autorităţii de Management pentru Programul Operaţional Sctorial Transport, Marcel Boloş.
Termenul de finalizare al proiectului a fost prelungit până în iunie anul viitor, iar reprezentanţii POS Transport speră că acest termen va fi respectat.
"Suntem cu ei ca într-un fel de dans, dacă am început cu ei şi reziliem contractul riscăm să nu mai facem gara. Am tot încercat tot felul de variante ca să ajungem la final cu ei. Eu sper că undeva în luna iunie va fi un ultim termen", a mai precizat marcel Boloş.