Comisarii de la Protectia Consumatorilor au obligat firma de distribuire a curentului electric sa aplice afise in zonele in care urmeaza sa fie intrerupt curentul electric. Toate acestea dupa ce bistritenii au depus reclamatii ca sunt nemultumiti de faptul ca le-a fost intrerupt curentul electric fara ca ei sa fie anuntati.
Intreruperi ale curentului electric fara sa fie anuntati, netrimiterea la timp a somatiilor pentru neplata facturilor si variatiile prea mari ale tensiunii – aceste sunt motivele pentru care bistritenii s-au plans reprezentantilor Protectiei Consumatorilor, nemultumiti de serviciile firmei care distribuie energia electrica.
Pana acum, 14 bistriteni s-au prezentat la sediul CJPC depunanad reclamatii impotriva firmei care distribuie curentul pe raza judetului.
O parte dintre acestia au fost nemultumiti ca intreruperea energiei electrice se face fara ca ei sa fie anuntati.
Chiar daca reprezentantii firmei sustin ca o orice intrerupere a curentului electric este anuntata prin mass-media precizandu-se intervalul orar si zonele in care se efectueaza lucrari, acest lucru nu este suficient.
Comisarii au cerut ca pentru informarea corecta a consumatorilor sa fie aplicate si afise la fata locului in zonele in care urmeaza sa fie intrerupt curentul electric.
O alta nemultumire a bistritenilor a fost legata de faptul ca somatiile pentru sistarea curentului electric nu ajung la timp. Astfel ca, se vad nevoiti sa achite anumite taxe pentru rebransarea la retea.
Comisarii au gasit solutii si pentru aceasta problema: daca pana nu demult angajatii firmei de distribuire a curentului electric trimiteau somatii prin posta, fara confirmare de primire, acum sunt nevoiti sa gaseasca alte modalitati prin care sa poata anunta in termen legal (cinci zile) consumatorul.
Comisarii de la Protectia Consumatorilor nu au aplicat deocamdata nici o amendata, insa au cerut reprezentantilor firmei de distribuire a curentului electric sa-si remedieze problemele aparute in cel mai scurt timp.